dimecres, 16 de juny de 2010

Conillet

Ahir de matí vaig fer el seté examen d'aquest quatrimestre. Havia dormit 4 hores i el dia anterior havia tingut un altre. El meu cervell no donava per a res més així que em vaig dedicar a donar un aspecte nou al bloc (definitiu). Quan el vaig enllestir vaig agafar la càmera i el trípode i filmí el meu primer stop motion.
Per què? No sé el motiu pel qual em vingueren les ganes, ara sí, la inspiració va ser tota d'Invertebrada, una amiga que escriu a Miscelánea i va publicar un parell de vídeos de stop motion que em van semblar d'allò més interessants i que podeu veure picant ací.
El meu bé podria considerar-se més que una inspiració una quasi còpia de la idea (no per res, sinó perquè era ja quasi de nit i volia aprofitar el temps, l'únic que tenia a mà era un pelux i el meu escriptori). Espere que el proper que faça siga original 100%!
No és gran cosa però fou una primera presa de contacte.
Nota: L'etiqueta la du darrere perquè no és meu el conillet, sinó li l'havera tret.


6 comentaris:

  1. teresa!! soc vane! he llegit el teu correu i m'he decidit a entrar a vore el teu blog! esta molt xulo... i el Stop motion (que per cert no ho havia sentit en la vida) esta molt curiòs!! respecte als examens.... jo començí el dilluns 14... i acabe el 15 de juliol....hi ha algú que ho tinga pitjor que jo??? eu dubte....pero bueno tu ja sas que jo no m'estrese masa... i poc a poc... bueno conteu amb mi per ixa sesió de xarraeta i de peli val?? un besot molt fort... i molta sort amb els pocs examens que et quedem

    ResponElimina
  2. Vane moltes gràcies per entrar a donar una ullada!!! Ostres acabar el 15 és un rotllo...però m'alegre que no t'estresses jejejeje!!! El dia que quedem per fer sessió cinema-berenar-xarraeta vos enviaré un correu a totes!!! Muaaaaks!!! Molta sort per als exàmens que et queden!!!

    ResponElimina
  3. Des d'ací declare que quan laiO em faça una pegatina jo faré el final alternatiu exclusiu per a ella (i obligaré a la propietària del conillet a llevar-li la etiqueta)!!! XD!!!
    Per cert: el final, segons indica Eco, té significats diferents en funció de l'interpretant jejejejeje...

    ResponElimina
  4. Hey Teresa !! No sabía que también te manejabas con técnicas de animación... eres una chica con recursos! Si te interesa el stop motion te recomiendo que le eches un ojo al corto "Oedipus", creo que te puede gustar, o como poco hacerte gracia por la temática, te dejo el enlace:

    http://www.youtube.com/watch?v=NydKPClhYgM

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...