dimecres, 2 de juny de 2010

Experimentant...

He rumiat més d'una vegada el fer-me un bloc propi però pensava que em faria mandra, que potser publicaria un parell d'entrades i després el deixaria estar o que seria una pèrdua de temps. Tot i així, ara tot just quan se suposa que em manca temps per a res que siga estudiar un impuls del moment em du a crear Les deixalles de l'arnadí.
Aquesta empenta m'ha vingut per la visita frequent a uns quants blocs particulars que, si bé no pretenen res (almenys a priori), m'encisen per la publicació de fotografies, esdeveniments, escrits, o el que siga. Tot propi, tot original.
Aquest, aleshores, és un bloc que no preten ab-so-lu-ta-ment res. Només és un suport per a obligar-me a crear periòdicament alguna cosa: una imatge, una gravació, unes lletres, qui sap.
Molt probablement ningú el visitarà mai, no seria cap problema, però si algú es passa, benvingut siga i, si li agrada, doncs que torne quan vulga.

2 comentaris:

  1. Hola Teresa! M'agraden els blocs, com tu dius, són propis, originals, espontanis, personals, pensaments actuals, frescs de gent que coneixes, o no.
    De vegades són xorrades i te rius, t'entretenen. De vegades t'obrin a nous mons, com pot fer-ho un llibre, una peli, un quadre, o qualsevol altra forma d'expressió.
    Ja em passaré per ací de tant en tant a vore què dius!
    Un besot!
    Carmen

    ResponElimina
  2. Què guai el teu comentari!! Em fa molt de goig que t'hages acostat a donar una ullada!! :D!!! Un besot molt molt fort i ens veiem esta setmana!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...