divendres, 9 de juliol de 2010

Kokeshi Eva

Finalment ací està la tercera kokeshi dedicada a Eva en exclusiva (podem recapitular a Kokeshi LaiO i Kokeshi Theresia).
Aquesta vegada li he posat un Bentō com a complement. 
Per a qui no ho sàpiga li descobriré que el Bentō és la capseta embolicada que du la nina i es tracta d'una ració de menjar molt senzilla per endur molt tradicional de la cultura japonesa. Normalment està compost per arròs gohan amb umeboshi o sushi, peix o marisc (fregit normalment) i una guarnició de vegetals que sovint estàn manipulats amb la finalitat de crear formes concretes. Açò sense dubte és el que més m'encisa!
Els Bentō es poden fer tant a casa com comprar-se a qualsevol botiga d'alimentació ja preparat tot i que tradicionalment s'ha consumit fred amb la proliferació dels microones ja es preparen per ser calfats.

Si piqueu baix veureu algunes dels Bentō més originals que he trobat a la xarxa i també enllaços relacionats (amb trellat, per suposat).

Ajapon









9 comentaris:

  1. Teresa !! Cómo llevas el verano? Ya veo que no paras de publicar, a la que estoy un tiempo sin pasarme por aquí se acumulan las entradas... Todas muy recomendables, siempre se aprende algo con ellas.

    Enhorabuena, esto cada vez se pone más interesante.

    un beso !

    ResponElimina
  2. Marta!!! No sé nada de ti hija!!! El verano va tirando y me gusta mucho esto de llevar el blog diariamente!!! Me encantó tu pequeño teatro!! No dejes de publicar tus trabajos y porfa, cuelga las golondrinas!!!

    XD!!!

    ResponElimina
  3. Me alegro de que te gustase el Pequeño Teatro...jeje. Realmente sí que te das un aire al personajillo!! Seguiré publicando, aunque seguro que no tan frecuentemente como tú!

    ResponElimina
  4. Jejeje quina gràcia la nineta, i quina delícia això del bento. Si és que els japonesos són uns refinats. Últimament estic interessant-me també per coses de la cultura japonesa... el sushi m'encanta (i altres cosetes també, com l'aikido)

    ResponElimina
  5. Jo estic pel cinema japonès (tot i que m'encisaria posar-me amb la gastronomia i l'educació)!

    ResponElimina
  6. Teresaa!! per fi he pogut entrar al teu blog. Anava a buscar la meua kokeshi, però no he pogut pasar-me ninguna actualisació!les he llegit totes... x cert q be ixes fent la migdiada o q bon retratista és Emili... jejeje
    La veritat t'he de dir que la kokeshi Eva t'ha eixit espectacuulaaaar!! és més bonica...i els detalls dels bentons...m'han tornat a obrir l'apetit i això que acabe de sopar! hi haura que provar algun dia a fer-los, no?? acompanyats d'algo més típic d'aci per al postres com són els bombons cassolans o ixes galletes que em dies que sabies fer..
    Moltes gràcies per la nineta.. i felicitats pel blog, cada volta que entre m'entere de coses interessantisimes!
    bessssooootsss!
    ja parleem que tinc coses que contar-te via telèfon! ;)

    ResponElimina
  7. Eva!!!
    Doncs me'n alegre molt de que t'agrade!!! I pel que fa als bentos em dóna la sensació que m'agradarà més fer-los que menjar-los XD!!!
    Però per provar no perdem res!!

    Un besot!!!

    ResponElimina
  8. Teresa! que martingala has fet més bona! jajaja
    jo crec que tampoc els tastaria (els bentons)però fer-los i fotografiar-los no estaria gens malament..sempre estem a temps de provar-ho, no creus??
    aah!! pel que has ficat de la pel·lícula de l'anticrist.. crec que no la vore..el que no se es com l'has pogut veure tu..jajaja
    hui et telefonee!
    besssooooooss!!

    ResponElimina
  9. Jajajaja!!! M'ha encantat això de que no saps com l'he poguda veure jo, la pel·lícula d'Antichrist!!! Supose que intente marcar una distància entre la realitat del rodatge i el propi film en sí (cosa que no vol dir que no em submergeixi a la trama!!!)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...