dimecres, 21 de juliol de 2010

L'erotisme del natural


Jonas Akerlund és el creador d'aquest anunci publicitari realitzat per a una coneguda marca de cosmètics de base natural.
És una de les publicitats que més m'ha encisat pel fet de posar de relleu de forma tan clara el missatge sobre que allò essencial és el que et fa bell/a. L'anunci mostra una sèrie de parelles de distinta edat, condició, orientació, etc., a diferents espais en una unió sexual que, lluny dels clixès pornogràfics, traspuen naturalitat.
Tot i que ací dalt us he deixat el resultat final escollit per la marca, visiteu aquest enllaç en el que veureu la grabació original del director (i que jo havera deixat intacta).
Akerlund és especialment conegut recentment per haver estat el director del videoclip Telephone, de Lady Gaga i Beyoncé (i que no us podeu perdre) i del que he d'aconsellar-vos la visita a la seua web per donar una ullada als seus magnífics treballs que fan del videoclip i la publicitat un art.

2 comentaris:

  1. Quina delícia! de vegades, no calen artificis per a erotitzar... en allò natural, en allò que és bell simplement perquè ho és, o perquè volem que ho siga, hi ha més erotisme que enlloc. El trobar el plaer en la natura de les coses i de les situacions, això és gaudir de la vida. Besets forestals!

    ResponElimina
  2. Et recomane la visita a la seua web, Akerlund té treballs fantàstics als spots publicitaris! Sobretot el darrer Lady Rouge de Dior!:D!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...