dilluns, 30 d’agost de 2010

Burlesque pour moi



M'encisa el burlesque, m'apassiona el burlesque, és una obsessió!

Per al que ho desconega, el burlesque és un espectacle teatral/musical per a adults basat originalment en la paròdia que podria derivar de la Comèdia de l'art. Malgrat tot, el burlesque com a tal va sorgir al segle XIX, del music hall i el vaudeville, principalment format per dones voluptuoses de vestimenta exhuberant amb barreja circense incloent foc, contorsionisme o trapezi.
La paraula mateixa significa de cap per avall en un estil. És el món nocturn dels bohemis, la bogeria i la refusa a les convencions socials...
Com m'entusiasmaria participar a alguna d'aquestes festes organitzades a Barcelona, Londres o París. Abillar-me amb plomes, barret de copa, cossets i tacons alts! Lluny dels prejudicis i els cànons habituals de bellesa dels que ja n'estic ben tipa: les formes redones de les dones són un meravellós regal diví i suprimir-les només pot provocar infelicitat i avorriment, he dit.

Ací vos deixe un vídeo sobre la reina pin-up actual del burlesque Dita von Teese al seu espectacle més famòs amb una copa de martini (o absentaen aquest cas). No apte per a menors.

4 comentaris:

  1. jajaja i qui et vegera, a lo burlesque style! fa molt poquet que estic descobrint aquest art, i encisa, la veritat! sobre tot quan ho protagonitza la Dita Von Tesse, pin-up vivent. Ai les formes curvilínies de les dones exhuberants! bocinets de deessa sobre la terra ;)

    ResponElimina
  2. ah, i el vídeo... m'ha deixat bocabadat! :D que gran la dita... :P

    ResponElimina
  3. "Les formes redones de les dones són un meravellós regal diví i suprimir-les només pot provocar infelicitat i avorriment, he dit"

    he dit, o redit, o citat, jo també.

    ResponElimina
  4. Faune: És que és tota una bomba aquesta dona!

    Lisa: Veguem si retornem a les formes veritables com s'ha fet durant tota la història (i no com en els darrers temps en que s'ha apostat pel cànon antinatural de la primesa extrema)!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...