dimecres, 18 d’agost de 2010

Sexe de vainilla

Veient un capítol de la sèrie de la productora Showtime The L word vaig captar un curiós terme que mai havia escoltat: el sexe vainilla. 
Què és? Segons el propi guió es tracta de la pràctica del sexe en la seua forma més habitual, rutinària i bé, molt probablement al cap i a la fi, avorrida. Es podria considerar el primer pas d'una parella a la seua dimensió sexual però el terme ha adquirit connotacions pejoratives pel que fa a l'estancament i la manca de prova amb noves experiències.Sembla ser que al panorama estatal el sexe vainilla va fer la seua aparició com a tal a aquest article de la web Soitu.
Per què aquest nom? Com ja habreu deduït, el terme vainilla s'ha escollit a arrel de la seua "omnipresència" a la reposteria, especialment als gelats doncs, gairebé tots, tenen una base de l'extracte d'aquesta flor. Així doncs correspon perfectament amb el significat de popular, típic, monòton, etc. 
M'entusiasma aquest argot! No sé exactament si existeix un altre sabor per a definir el sexe en constant innovació o si hi ha una una subclassificació per a les pràctiques entre heterosexuals, homosexuals (i en aquest cas, lesbianes o gays), el bondage, el sadomasoquisme, etc. estaria bé asignar alguna llepolia a cadascun...no ho faria més abellidor encara?

P.S. La imatge l'he triada per l'oportú del tema així que ningun lector arribe a conclusions de cap mena.

4 comentaris:

  1. Quina GRAN entrada! i'm loving it and i'm into venilla sex aswell... ESCOLTA podríem fer una sessió del teu blog, anomenem-la "let's make it real"a ta casa, i fem una vespraada la versió analògica del teu blog. Què et sembla? li posem nom i llepolia i color a totes les tendències sexuals.

    ResponElimina
  2. Em sembla una idea molt divertida :D! De fet em vaig plantejar demanar als lectors del bloc que proposaren dolços i sabors per a cada varietat de sexe però com que no tinc clar que m'haveren fet cas els pocs que entren ho vaig deixar córrer jejeje! Però em sembla genial!

    ResponElimina
  3. Uep! m'ha encantat! quin refinament això de la terminologia repostera per al sexe! ;) I vaja, no penses que no t'he fet cas, el que passa és que he estat a la muntanya, prou privat d'internet i ara acabe de tornar a València... però des de que ho vaig llegir, m'estic calfant el cap per a barretjar sabors i pràctiques sexuals... intentat forçar alguna cosa amb la stracciatella perquè m'encanta :P que tal identificar els plaers del sadomasoquisme amb la stracciatella? sensual plaer suau de la nata amb troços durs i foscos entre mig ;) (encara que això potser encaixaria més amb un sado eròtic que pot ser el que m'agrade a mi, i no amb pràctiques dures i violentes de sado i humiliació, que evite). Per al bondage, no sabria dir, no ho he tastat mai.

    PD: per al sandwich, doble penetració home+dona+home, estem d'acord que toca un maxibon, no? XD

    ResponElimina
  4. Vaja! Sí que has complit amb els comentaris!!! Doncs totalment d'acord amb el maxibon!!! I està genial la idea de la stracciatella, perfectament adient per al sadomasoquisme amb connotació eròtica ;D!! S'accepten més propostes: m'encanta!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...