dimarts, 17 d’agost de 2010

Tornada de la Bretanya



Salutacions després d'una setmana de descans! 
Acabe de tornar d'un viatge per la Bretanya francesa! Ha estat fantàstic des dels pobles costaners fins les abadies perdudes dalt d'una muntanya envoltada d'aigua! La branca cèltica, la cuina bretona, els carrers medievals i els mercats centrals... M'encisa la idea de que malgrat la proximitat amb nosaltres resulta una cultura tant diferent com fascinant. He gaudit especialment del Mont Saint Michel, Saint-Malo, Burdeus, Rennes i, per supost, de les pastisseries i creperies franceses!
Sempre que visite França sent una atracció que m'empenta a desitjar viure allí!

De moment, avui vos deixe una de les fotografies del viatge mentre espere el tramvia a Burdeus...

4 comentaris:

  1. Xè! quin viatjot! sana enveja dels que no tenim vacances, jejeje... jo estiguí en França fa un parell d'anys, en agost, a París, però m'agradaria molt tornar cap a altra època de l'any on hi haja la vida real de la ciutat, i no els turistes només ;) Ara però, la zona on has estat, ha de ser una passada total ;)

    PD: guapa!

    ResponElimina
  2. M'encantaria anar a París a la tardor...seria un viatge de somni! Malauradament no he estat encara a la capital francesa! La zona de la Bretanya és fantàstica, m'ha encisat!
    Gràcies pel complit! :D!

    ResponElimina
  3. Busca qui t'ha pegat: moltes gràcies per l'afalac! Sobretot per allò d'afrancesada!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...