dilluns, 6 de setembre de 2010

La concejala antropòfaga


Fa ja un temps que vaig visionar aquest curtmetratge del gran Almodóvar protagonitzat per Carmen Machi. Originalment estava destinat per formar part de la pel·lícula Los abrazos rotos, (amb un fantàstic cartell inspirat al treball de Roy Lichtenstein) però donava tant de sí que va optar per presentar-lo a banda amb el títol de La concejala antropófaga. Gran interpretació i gran direcció malgrat ser un petit monòleg de 7 minuts.

No he de dir res més al respecte, simplement gaudiu-lo!


Aquesta entrada pot no ser recomanable per a menors de 18 anys.

2 comentaris:

  1. A mi aquest curt em va flipar molt i la Machi és genial!!!

    ResponElimina
  2. A mi també em va encisar! I el detall de la gelatinosa massa del flam amb la pols de la coca em té totalment hipnotitzada (apunte que no m'agrada el flam d'ou ni ingereix drogues)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...