dimarts, 12 d’octubre de 2010

1000 Dessous


Per fi i de forma miraculosa ahir em va arribar 1000 Dessous-A History of  Lingerie de la meua estimada editorial Taschen. Originalment fou un regal de LaiO (mil gràcies!!!) per al meu aniversari l'any passat però com que era el llibre de mostra (i LaiO me'l volia fer per al dia concret) i estava una mica passat per moltes mans, diguem-ne, em va suggerir de canviar-lo i esperar a que em dugueren un de nou. Doncs bé! La Casa del Llibre no només no me'l va canviar sinó que me'l va extraviar per sempre més i em vaig quedar sense llibre! Em reserve comentar la meua reacció...
Però com que no sóc pas d'eixes persones conformistes i resignades (especialment açò últim) des d'aleshores he navegat per la Fnac, webs de llibreries, tendes especialitzades i sense cap èxit fins que la setmana passada vaig contactar amb Taschen i ahir em va arribar a casa! 
M'encanta! L'espera ha pagat la pena, sense dubte.

Una bona forma de d'exposar el seu contingut és la pròpia presentació de l'editorial: Una exploració íntima de l'ulterior del nostre teatre del desig... Qui es podria resistir?

P.S. No tinc cap pretensió de tacar el nom de cap empresa llibrera, només expose els fets tal i com succeiren.

7 comentaris:

  1. Jejeje doncs jo no em resistisc! bona adquisició, vaja. I eixe corsé... :P

    ResponElimina
  2. Ohhh quina curiositat!!! jo també vull!!! :D

    ResponElimina
  3. Faune: m'apassionen els cossets!
    LaiO: Amén!
    Candela: el preu és fantàstic i un gran regal!

    ResponElimina
  4. ui ui ui! i a mi també! :P però de vore'ls posats en una xica sexy, no de posar.me'ls jo eh? jajajaja. Candela! que vols? el llibre o llenceria? :D

    PD: cosset? no sabia que es diguera així en català, pensava que era corsé, igual, mira, no em gitaré sense saber una cosa més :P (el fer el blog del Faune no és només una aventura eròtica, sinó també lingüística)

    ResponElimina
  5. Jaja! Et quedaria d'allò més bé de segur!

    Jo diria que és cosset, de totes formes, també es pot anominar cotilla. :D!

    ResponElimina
  6. Jajajaja quita quita! el transformisme no està (de moment :D ) entre els meus vicis... :P

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...