dimecres, 6 d’octubre de 2010

Ciao ragazzo


L'Itàlia dels anys 60, lloc i espai ideals per donar llibertat a l'hedonisme...racó d'idil·li per al commercial del mag de la imatge Jonas Akerlund del qual ja vos vaig parlar a L'erotisme del natural.
Martini s'uneix al disseny de Dolce&Gabbana per presentar Martini Gold, el considerat vermut més sofisticat i directament enllaçat amb el Mediterrani pel seu contingut de bergamota de Calabria, llimones i taronges de Sicília, llimones de Cecília, safrà espanyol i espècies com pebre o gingebre...una idea que Akerlund ha sabut plasmar pefectament amb el blanc i negre de Vittorio de Sica, Federico Fellini o Roberto Rossellini; l'estil pin-up de la fascinant i voluptuosa Monica Bellucci amb els cabells negres, la pell blanca i els llavis vermells; les figures manieristes de les fontanes de Bernini; els vermells intermitents referencials dels punts luxuriosos, els daurats dels glamurosos i les imatges alternades amb les breus referències a l'arrecatada església (una creu de fusta, dos capellans pels carrers de la città eterna) que acceleren el ritme accentuant el contrast fins arribar a les paraules de la donna Bellucci: mi ami, io amo a te...

Resulta complexe contindre les ganes de prendre una copa a una terrassa en plena piazza Navona...

8 comentaris:

  1. mmm... Vittorio de Sica... Ara tinc ganes de vore Miracle a Milan. Q bonica!

    ResponElimina
  2. Ma ragazza! gli anni 30 in Italia non sono proprio un tempo ne un luogo di libertà! :D sono i tempi del fascismo... ma comunque, il fascismo italiano non porta tanta carica reazionaria morale cristiana come il regime di Franco in Spagna. Ma mi pare, per il video, che l'azione non è situata negli anni 30, no? ma dai, è proprio una figata, mi è piaciuto da morire ;) glamour, il fascino di Roma, la tensione sensuale nell'aria, impossibile di evitare se c'è la Bellucci. Devo ritornare in Italia, presto. E prendere un Martini in una piazza...

    ResponElimina
  3. LaiO: té un dels finals més brillants i emotius que mai he vist. Humor impressionant, guió fascinant! Jo la tinc, te la puc passar ;D!

    Faune:Perdono!!! Em vaig ratllar completament!!! Clar que no són els 30!!! Són els 60!!!! Che pazza!!! Grazie mile per la informazione, che vergogna!!! Ha estat un curtcircuit, no m'ho tingueu en compte per favor!!!

    ResponElimina
  4. M'he deixat portar pels teus enllaços mmmmm.

    ResponElimina
  5. Doncs has fet molt bé Candela! Espere que t'haja agradat l de L'erotisme del natural ;D!

    ResponElimina
  6. Que brutal que està la Monica Belluci. Tot el vídeo és brutal. Quina troballa. He arribat via la Candela :D

    ResponElimina
  7. Alyebard: Què fantàstic que m'hages comentat! M'alegre que t'haja agradat! Moltes gràcies per passar-te! Un bes!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...