dijous, 7 d’octubre de 2010

Ampolles orientals


Aquest estiu vaig prendre aquesta fotografia de Grapefruit, un bloc de contingut força estètic del que m'agrada treure alguna que altra imatge. Aquesta em va inspirar especialment, no en va és la primera que vaig prendre a un bloc per a, simplement, conservar-la.
Les ampolles amb motius orientalitzants que, pels ròtuls, semblen contindre te o suc o tot barrejat amb eixos motius tan "barrocs" (en el sentit carregat de la paraula, clar) m'assosseguen en un pensament d'evasió dut per l'aroma a safrà, els ideogrames orientals i el sabor a infusió...contenidores dels pensaments en paladar d'altra cultura, ambaixadores d'aromes estrangers.

Bon pont per a tots i, per suposat, bon 9 d'octubre!

3 comentaris:

  1. Hum, quines ampolletes més sofisticades! i la música m'ha encantat, tens bon gust, xata ;) Bon 9 d'Octubre amb endarreriment! I besets de sant Dionís (d'eixos que porten entre els dents un dolçet de mazapan ;) )

    ResponElimina
  2. Ai quina gràcia allò del dolcet de massapà!!!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...