dimarts, 26 d’octubre de 2010

I met the walrus

  Fa un parell de dies el meu amic Frans em va fer arribar aquest magnífic curtmetratge nominat a un Òscar en l'edició de 2008 per si em venia de gust penjar-lo al bloc. En veure'l no m'ho he pensat dues vegades.I met the walrus o el que seria en català, Vaig conèixer a la morsa, està basat en una entrevista que un Jerry Levitan de 14 anys va fer a John Lennon el 1969 a l'habitació d'hotel del músic en Toronto.38 anys més tard, Jerry Levitan va produir aquest curtmetratge d'animació basat en l'entrevista enregistrada per la seua gravadora obtenint un resultat fantàstic. I Met the Walrus està dirigit per Josh Raskin amb il·lustracions de James Braithwaite i Alex Kurina.  Així doncs vos deixe el vídeo en versió original ací baix.  No obstant, per a qui vulga visualitzar-lo amb subtítols en castellà pot picar en aquest enllaç tot i que la qualitat no és la millor.  

2 comentaris:

  1. Té un estil al vídeo que el cantant MC Yogui va fer en recolzament d´Obama a la campanya presidencial del 2008.
    M´agrada molt el que diu de les revolucions, mai es converteixen en el que prometien, quanta raó que tenia.

    P.D. El vídeo que et dic és: http://www.youtube.com/watch?v=3iojPaw8yX0

    ResponElimina
  2. Héctor, en tenia molta de raó :)! Gràcies pel vídeo!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...