dimecres, 13 d’octubre de 2010

Letters


M'encanta rebre cartes, enviar cartes...si són en forma de postal millor que millor i d'on més llunyanes siguen més m'entusiasmen! Els segells estrangers i la lletra coneguda correguent en forma de tinta sobre una superfície porosa de paper o cartró...les lletres que amague a un calaix ben guarides. Sobres contenidors de saluts amistosos, de consells familiars, de confidències, d'erotisme... I els paquets! Les caixes o els sobres grans amb paper de bombolletes amb un caprici interior.Sóc conscinet del materialista que semble però no puc evitar entusiasmar-me amb l'arribada d'un paquet dut per un missatger a casa i que em demana tantes vegades la meua signtaura. I si van acompanyats d'una carta ja no puc demanar més per fer vessar el meu goig.
M'agraden les sorpreses, al cap i a la fi, no és tan incomprensible.

2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...