dissabte, 16 d’octubre de 2010

Locher's mon amour


M'agraden els accesoris originals de disseny...vaja quina novetat oi? Però em referisc a que realment no cerque cap mena de joia valuosa pel seu mineral i, molt menys, pel seu renom (exemple: no m'agrada TOUS, no m'agrada l'oset, no m'agrada dur una cosa que hi veig per tot arreu). Espere que ningú se senta ofès, per favor, que per algun motiu cadascú té el seu gust.
Aquesta petita nota la faig per presentar-vos una casa francesa que m'entusiasma per la seua exclusivitat, com m'agrada dir: Locher's
La seua creadora, Nicole Locher, la va fundar el 2005 confeccionant les seues línies a partir d'idees inspirades per mercats d'antiguitats a París o Londres amb un meravellós toc vintage.
De tot el repertori que mostra a la seua web, del que no hi ha cap desperdici ni molt menys, m'hipnotitza especiament la bisuteria, diguem-ne: penjolls decimonònics amb, el que més m'agrada, fotografies perverses  i filactèries de frases suggerents com la que teniu a dalt.
Vos aconselle una visita, qui sap si trobareu quelcom que vos identifique...jo ja he descobert uns quants.

4 comentaris:

  1. A mí tampoc m'agrada Tous aquestos son molt mès bonicos.

    ResponElimina
  2. Tampoc duria res de Tous, però es he de reconèixer la qualitat, la fantàstica gestió de la comunicació que han fet i, sobre tot, la capacitat de renovar-se d'una col·lecció a la següent. Mireu bé,van molt més enllà de l'oset; de vegades és una peça anecdòtica, i fins i tot han arribat a presentar només dos variacions dins un ample repertori de joies. Estic al dia perquè em salva a l'hora de fer regals, és una realitat.
    No sóc molt de joies pel mateix que dieu: sempre em sembla que ja les he vistes massa vegades. Si no m'importara anar com els altres em posaria uns vaquers. I les que m'agraden (per exemple, algunes de Rebecca, en http://www.mattbaily.ca/brands/rebecca/) s'escapen del pressupost!

    ResponElimina
  3. Hum, curiós! està molt xulo, i vaja, això que dius, té una exclusivitat que no tenen altres. Ara però, quasi que estaria millor i més autèntic si posara les frases en francès. Per als homes és altre rotllo (encara que ara s'han tret molta joieria, anells, braçalets, penjolls i de tot per a tios, el cas és vendre), però a mi m'agrada portar sempre un parell de pulseres índies d'eixes d'argent, que fan com un cordó (no sé eixir al carrer sense elles XD)

    ResponElimina
  4. Ysabel: totalment d'acord!

    LaiO:Rebecca és una marca clàssica i molt afamada, tot en el bon sentit de la paraula, per supossat. Regales Tous quan no saps què fer? Mare meua LaiO! Doncs si Rebecca no és asequible, Tous tampoc és molt econòmic! Jo en tot cas empre tiraré cap a 1 de 50, més exclusiu impossible i original XD!

    Faune: estic completament d'acord amb tu en que harien de ser les frases en francès! I no domine el tema d'homes però sempre m'ha agradat veure'ls alguna pulsera exòtica (vaja del tipus que dius) i senzilla o un anell llis a un dit polze...no m'agraden els penjolls que algunes marques de rellotge treieren ja fa temps, p.e.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...