dissabte, 13 de novembre de 2010

...i amb un toc de canella


M'agrada aquesta mena de simplicitat! És encisadora! Tot el contrari del que podria semblar d'una barroca empedreïda i decadent com jo.
Per cert que no m'agrada el café sol, ...m'agrada el café amb llet, amb crema de nata; m'entusiasmen els cafés amb un xic de crema irlandesa i una muntanyeta de nata a sobre esquitxada amb canella i cacau i uns fils de caramel ;P! Els cafés amb tres dits d'escuma espesa i amarga! Sóc feliç quan els trauen amb una galeta de mantega, d'aquetes petites, però força saboroses. Quan la presentació és pura rocaille i està calent; prenc la tassa amb les dues mans i deixe que l'aroma penetre fins despertar la meua musa. 
Els meu màxim temple d'inspiració cafeïna és l'imprescindible Starbucks, vaja quina originalitat, no? Però com podria renunciar a prendre un Frapuccino de caramel amb Muffin de xocolate blanc i maduixes afonada a un dels seus sofàs i escoltant jazz? Est impossible!

Obrir una carta de cafés i triar em podria dur hores...i escriure un post en relació a aquest ritual, també! Així doncs, millor ho anem a deixar ací.


9 comentaris:

  1. M'encanta Teresa! Segueix així! :)

    ResponElimina
  2. Era Salut la del comentari :P

    ResponElimina
  3. Jajajaja, ok ;P! Gràcies pels comentaries, l'animador i l'aclaratori jejejeje! Petonets! ;D!

    ResponElimina
  4. M'encanta tota la filosofía que teniu els bons cafeters, hi trobeu la quinta esència.
    Jo pel contrari no soc cafeter, m'agrada però em posa mol dels nervis, per això prenc te, encara que m'excita no ho es tant com el cafè.
    El problema es que en mols pocs llocs fan el te com el de casa. Quant veig que em porten la tassa tapada amb el platet i el cordillet penjant, i sobretot el tros gros de llimona dintre; penso que quanta tenebror...
    Me'l prenc resignat, esperant que algun dia aprenguin a fer el te, com fan el cafè a la majoria de cafeteries.

    ResponElimina
  5. Saps que sóc de té. Ara tracte de no prendre més d'una taça a la setmana, i si pot ser quan no en tic necessitat. La necessitat ha estat una excusa perfecta durant molt de temps per a gaudir d'una taça diària (imés d'una!!). Però quan no necessites la teïna, que tens prou amb el sabor, amb el vapor al nas i la taça calenteta en contacte amb els dits; quan hi ha prou amb el "sip-sip" a la taça, sense presses... Mmm! I amb una bona conversa, una pel·lícula, o simplement amb el so de la pluja de fons, és la descripció de la felicitat.

    ResponElimina
  6. A mi el cafè també m'agrada, però no m'agrada abusar, tot té el seu moment, i Starbucks .... no sé... hauríem de saber tots preparar-nos el cafè que ens agrada i no dependre del tio Mèrica..i teresa, és que eres barroca fins amb el cafè.. que si la muntanyeta de crema, que si un poquet de canella per damunt que si cafè amarg... ;)

    ResponElimina
  7. Pitof: Salutacions! També sóc de te i et dóne tota la raó, ací baix LaiO també n'estarà d'acord amb tu en que és molt més fàcil trobar un bon café enlloc que no pas te! Afortunadament a València hem gaudit i gaudim de petits racons com el Rodrigo o Las Horas ;D! Amb les seues brossetes en infusió a dintre d'una tetereta i la seua llet a banda amb un dit d'escuma!

    LaiO: Ah què graciosa onomatopeia la del "sip-sip" XD!!! Tota la raó, una perfecta descripció de petits instants de felicitat!

    Lisa: no et penses que n'abuse, gens, de fet prendre cafè per a mi és una cosa totalment puntual, el que supose encara fa que resulte més especial. I tampoc m'agrada dependre del "tio Mericà" que en dius però trobe que és una empresa amb caire d'allò més europeu ;D! Jejeje, si, sóc una barroca total!

    ResponElimina
  8. Doncs jo sóc molt cafeter, de cafè curt. Amb sucre de canya, i m'agrada gaudir-ne el moment de sentir l'escalfor de la tassa i veure-me'l quasi cremant-me amb dues glopades. I tampoc li faig fàstics al te, tinc pendent un cha-no-yu només pel pur plaer de gaudir-lo.

    ResponElimina
  9. Alyebar: quasi cremant? Ai quan m'escalde la llengua després sóc incapaç d'assaborir res XD jajaja! Jo sol ser més ritual i lenta per empassar-me'l. ;D!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...