divendres, 5 de novembre de 2010

Oh vaja!


La meua estimada editorial Taschen ha organitzat un concurs anomenat Muéstranos tus partes... No, encara que sone sospitós no cal enviar cap imatge exhibicionista. El concurs es basa en la imatge de portada de 4 dels seus llibres més particulars: The Big Book of Breasts, The Big Penis Book, The Big Book of Legs i The Big Butt Book que, com els seus noms indiquen, arrepleguen un assortitment d'imatges sobre els penis, els pits, les cuixes i els culs més extraordanirs dels que han pogut captar una fotografia.

Així doncs cada portada presenta una d'aquestes parts del cos en una mesura molt aproximada a la realitat  i amb una coberta amb la roba corresponent impressa que cobreix la fotografia (proveu a treure-la i tindreu sorpresa). L'editorial, en rebre moltes fotografies de gent posant amb el llibre sobre la part corporal corresponent va decidir iniciar aquesta mena de concurs, el premi del qual és obtindre el propi pes en llibres d'art!

Ahir a la vesprada vaig acompanyar a LaiO a la casa del llibre on vaig veure el calendari de The Big Penis Book i em vaig fer un parell de fotografies que podeu veure dalt. Almenys va ser divertit!

Si voleu donar una ullada a la galeria podeu picar ací.




Aquesta entrada pot no ser recomanable per a menors de 18 anys.

11 comentaris:

  1. Merdeta de càmera... En vull una decent!!!

    ResponElimina
  2. Que divertit Teresa.
    Però,t´he de dir que només he vist la foto...Déu meu,l´ensurt ha sigut gran i mai millor dit.
    Un beset i endavant amb les deixalles

    ResponElimina
  3. :D molt bona foto. Per cert, canvi de color al cap, no?

    ResponElimina
  4. LaiO: gran comentari el teu XD! Almenys el paper ací el fa i t'he de confessar que per a unir les fotografies he hagut d'emprar el Paint perquè a l'ordinador mini, evidentment no tinc el Photoshop per respectar la resolució.

    Claudi: Què gran veure't per ací! I quina alegria! Doncs espere que t'hages recuperat de l'ensurt (gran) jejeje! Un bes molt gran per a tu!

    Alyebard: Va ser divertit fer-les! Doncs el color que duc ara és el meu, vaig estar un parell d'anys de roja, de fet, tots els que comenten ací em conegueren així. Però ja era hora de canviar ;D!

    ResponElimina
  5. per l'amor de santa teresa, teresa... m'agrada molt la foto. també podríeu haver comprat el llibre, jo em pensava que el tenies... ;)

    ResponElimina
  6. Lisa: el llibre és massa car per al meu pressupost, no et penses que no vaig mirar el preu que el treieren XD!

    ResponElimina
  7. jejeje que bona la foto! el costat trans de Theresia... :P a veure si em faig jo alguna també. I Taschen, sempre genial.

    ResponElimina
  8. Qué risa!!! eh! en este post falta la marqueta "per a majors de 18 anys"! descarats! :)

    P.D. Molt bones les fotosss!

    ResponElimina
  9. Faune: digues-li el costat desvergonyit XD!


    Héctor: és cert que hauria de posar-la! Ara l'afegiré ;D!

    ResponElimina
  10. Esclata-sangs: vaja! De tots els comentaris que imaginava quee em podien posar aquest era l'últim que se m'havera passat pel cap XD jajajaja!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...