divendres, 17 de desembre de 2010

100


Avui publique l'entrada nº 100 així que ho vaig a celebrar amb un petit joc!

Navegant a la xarxa he trobat aquesta imatge que teniu a dalt. M'ha fet força gràcia! No m'havia plantejat elaborar un llistat de llocs per visitar tenint en compte que cada any m'acoble a les sortides més econòmiques amb vols d'oferta o coses així; supose que això és el bo de que t'agrade viatjar, no prima tant el destí sinó l'experiència que hi pots trobar. La veritat és que a priori els llocs que vull visitar són Istambul i París.

Heu fet alguna vegada llistes sobre destins? M'agradaria que escollireu una de les ciutat, em diguereu per què eixe lloc i què farieu una vegada allí, s'admeten tota mena de respostes! Poden ser llocs de la llista o no.

La meua elecció seria Istanbul. Els motius són moltíssims: ciutat dels 5 sentits (de menjar saborós, d'aromes exòtics, de textures, d'art per contemplar, de sons diversos) carregada d'història, de tradicions apassionants, etc. I probablement em clavaria a un dels famosos hamam amb massatge després d'una fartada de menjar turcal Gran basar i un break amb un narguil per acabar estesa amb a un divan rebent una nit més que interessant...

12 comentaris:

  1. Uhm... jo París la tinc molt molt aborrida jaja Vaig estar amb un xic d'allí durant 4 anys, i durant aquell període vaig viure allí pràcticament. No obstant, tornaré aquest febrer amb la meua parella (encara que la tinga aborrida, segueix sent una de les meues ciutats favorites). Molt a veure, molt d'art, i l'arquitectura és genial, no solament als edificis monumentals, sinó també a l'arquitectura urbana. I qué dir-ne dels dolços!

    I encara que no t'ho cregues sí que tinc una llista, però no amb les destinacions on m'agradaria aplegar (que també) sinó amb tot allò que he de fer si o si abans de morir (que sols es viu una vegada!). Sobre viatges els que tinc pendents són els temples de Kyoto (amb això ho dic tot, els temples són magnifics, i els paisatges amb els cirerers una passada -i la cultura és espectacular, mística-). A banda de Kyoto la resta, en general, són paratges verds: Austria, Holanda, Alemanya... Prop dels Alps el paisatge és meravellós, i m'encantaria perdrem per la natura uns quants mesos. Quan més verd millor.

    I... aquest és un petit resum!

    ResponElimina
  2. Belothien: Quina visita més fantàstica la teua!!! Moltes gràcies per fer una ullada ;D!
    Quina sort! 4 anys vivint allí! Uff, tindries temps de sobres per veure't totes les pastisseries més meravelloses del món!!! (i també la resta d'art esclar ;P) L'enveja sana que em dones és que sabràs tots els racons que els turistes mai sospitarien, com a "Rayuela"!!!

    I sí, totalment d'acord amb Kyoto! Per demanar m'encantaria anar una bona temporada a Tokyo! I fer el baina cantant a un karaoke, menjar dorayaki i comprar USB en forma de sushi!!XD!!

    Una besada ;D!

    ResponElimina
  3. Ah, Japó... destí impossible! Massa car ni per a somiar-lo.
    Ara, l'únic destí que està a la meua llista de manera inamovible és Austràlia. I per una raó ben senzilla: he de celebrar un cap d'any en biquini a la platja. No passar fred en Nadal ha de ser prou marcià! No té cap explicació més. Cal explicar els capricis?

    Per cert: sort que avisares que pot ser no publicaries gairebé res degut a l'estrés pre-exàmens...

    ResponElimina
  4. LaiO: Bé laiO, jo crec que res és impossible! I vaja que no em ve de nou que ets bitxo de calor XD!!! No cal explicar els capricis, no patisques jejeje!

    Al teu per cert: També vaig dir "Ara que també potser que per a distreure la gana em dedique a publicar a tort i a dret! Mai se sap!" jejeje...a més, he perdut 2k. en una setmana i estic de més bon humor :P!

    ResponElimina
  5. Al Japó, amb tot el temps del món per aturar-me a gaudir dels racons. Veure el castell d'Osaka, pujar al Fujiyama. Rebre una classe magistral de Kendo d'algun mestre. Fer meditació Zen en un jardí de pedres. Veure florir els cirerers. I la cartera plena que és caríssim! I Istambul, amb el teu mateix plan. Ha de ser una ciutat de contrastos. Jo, a més, cercaria les ruïnes del Palau de Blanquerna...Sort que estàs d'exàmens que si no fas dos entrades diaries XD.
    B7,s

    ResponElimina
  6. jo tinc pendent un viatge a Sardenya, a l'Alguer, perquè vull sentir eixe català que diuen totes les gramàtiques històriques que encara s'hi parla. sóc una romàntica. i no costa tant, és qüestio de reservar vol que està ben a prop.
    Estic amb Laio, això de celebrar cap d'any amb bikini deu ser ben xulo, encara que qualsevol celebració a la platja és magnífica sempre. A austràlia molaria anar!
    al Japó no vull anar, el meu esperit és molt occidental, potser quan la meua ànima evolucione em trobaré preparada i inspirada per anar-hi.

    ;)

    ResponElimina
  7. Si he de contestar a la pregunta, (perdó, no ho he fet abans...) de les ciutats a la llista em quede amb Dubai i després Istabul. les altres ni fu ni fa,
    contradicció, si, un poquet. massa matí m'he alçat..

    ResponElimina
  8. Alyebard: He arribat a la conclusió que precissament quan estic més aclaparada, més em dedique a "perdre el temps", el mateix et dic que a laiO, ja vos vaig advertir que podia passar "Ara que també potser que per a distreure la gana em dedique a publicar a tort i a dret! Mai se sap!"...avisats estaveu XD!

    Amb el que has dit de Japó em quede amb allò dels cirerers, m'encanta la festa que munten! :D!

    Lisa: No patisques que no calia que contestares precís la pregunta XD! Jo també tinc ganes de viatjar a Sardenya! Quan mires vols avisa! Jo allò del bikini...no sé...sóc més de fred. Per viure l'experiència estaria bé, però no és una cosa pendent per a mi ;D!

    ResponElimina
  9. Indignada me trobe senyora Llàcer. Com pot ser que Irlanda no es trobe en la seua llista de destins? Que poc de apreci tens a les suecanes irlandeses.


    (insertar cara de indignació, o simplement passatjers que es queden a terra perque a gent que cobra una pasta no li dona la gana fer el seu treball)

    ResponElimina
  10. Núria: I ara Núria! Clar que Irlanda està en un lloc molt preferent de la llista!!! El que passa és que, posats a somiar, el que tinc més ganes d'anar és Istanbul. Però el proper ja saps de sobres quin és!!! :D!!!

    Per cert que la vaga de controladors no m'afecta directament però m'indigna moltíssim! No entre al tema perquè em pose negra!

    ResponElimina
  11. Jejejeje doncs el plan d'Istanbul, tal qual el pintes ademés, és un dels meus en llista; o en substitució o anticipació, alguna metròpoli àrab: Damasc, Túnis. Per altra banda, el destí japonés em resulta molt encisador també: visitar un onsen, eixos balnearis termals, menjar sushi i sashimi, acudir a algun dels dojos d'aikido dels mestres que acompanyaren a Morihei Ueshiba... Per altra banda, sempre em batega el desig de retornar a Venècia, on m'he deixat un tros de mi després de viure allà, a la màgica ciutat dels canals. Per altre costat, París m'interessa prou, però en tardor o primavera: estiguí en agost i hi haviem més guiris que parisencs! ademés, sense la vida pròpia de la ciutat. Per acabar... que tal Índia? Els temples i les coves de Kahurajo i Ajanta, amb les seues escultures i pintures eròtiques, els palaus de Jaipur, les platjes de Kerala, o el temple d'or dels sikhs al Punjab.

    ResponElimina
  12. Faune: pel que fa a les metròpolis àrabs Veglison ens ha marcat, oi? :D! La teua llista de llocs preferents és ben llarga! Em quede amb tots, evidentment, però ara per ara m'agradaria tornar a Venècia però no en estiu X(! i el mateix amb París, la meua gran pendent, a la tardor preferentment! I esclar que la Índia és un gran objectiu però a molt llarg termini malauradament!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...