dimarts, 21 de desembre de 2010

Com a les pel·lícules...


Ahir vaig acabar el dia amb un mal de cap brutal així que abans d'agafar el tren em vaig passejar per València, a veure si amb l'aire se'm passava una mica. Doní un volt pel centre i en arribar al carrer de la Pau em vaig aturar hipnotitzada: a la vorera d'enfront un cartell rosa sobre un fons d'estampat en pata de gall deia Cupcake Valencia! Cupcakes! Sempre he volgut tastar-ne!

Per si algú no sap el què és un cupcake, també anomenat  fairy cake, es tracta d'un dolç 100% americà  amb una base molt semblant a la magdalena però amb crema per sobre de merenga, xocolata, formatge fresc,  nata, etc., i solen ser d'allò més cridaners i abellidors.
És molt probable que els hageu vist a pel·lícules o sèries nord-americanes com Sex and the City. Capsetes de cartró rosat amb petits cupcakes de mil colors... demà mateix em vaig a per un, em vinga de pas o no i, de fet, cauran o el de safanòria o el red velvet que fan molt bona pinta. Ja vos contaré.

Probablement esteu pensant, què "yankee!", doncs teniu tota la raó, és gairebé com la apple pie o la cheesecake pròpiament nord-americanes i que algun dia m'encantaria tastar! Si teniu curiositat de saber com es fan podeu picar ací.

Que no en teniu vosaltres de capricis per alguna manduca estrangera?

6 comentaris:

  1. Ja vec que t'has passat al meu bando... Visca la cultura yanki!!!!

    ResponElimina
  2. Ey! Jo vaig a restauració al carrer la Pau i sempre que passe sempre em quede amb les ganes d'entrar. Però... com estan de preu? Ja que és el que em sol frenar...

    ResponElimina
  3. Veig que ahir va ser dia gastronòmic exòtic. Jo ahir vaig descobrir un lloc on feien noddles, teriyaki, sasimi, ben aprop de la meva feina! Nippon day per dinar!

    ResponElimina
  4. Núria: ja sabia jo que t'agradaria XD! La veritat és que m'encanta la pinta que fan! Hem d'aprendre a fer-ne XD!

    Esuteru: La veritat és que abusen del preu ja que són 2 euros per cupcake! X(! Però per tastar-los mira, una vegada va bé! Ja n'aprendrem a fer-ne i muntarem la competència XD!

    Alyebard: Què bo! Noodles, teriyaki, ... !A València hi ha l'Ichido que també en preparen i que tinc a la meua llista de restaurants pendents! :P!

    ResponElimina
  5. Hi ha plaers per al paladar que no es poden obviar i els "cupcakes" en són un! A l'hivern, primavera, estiu o tardor sempre ve de gust fer-se'n un! Sobretot amb els mils sabors i convinacions que hi ha!

    ResponElimina
  6. Emili: I tant que s'han de tastar! Tot i que a l'estiu crec que sóc més de gelats ;D!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...