dijous, 9 de desembre de 2010

Punt i a part


Atenció: Abans que ningú comence a llegir avise que és un discurs de queixa i autocompassió total. Que conste que a mi no m'agradaria llegir aquestes línies però és el meu bloc i m'abellia desfogar-me. Ara, tot al qui vinga de gust pot igualment expressar el seu malestar respecte a qualsevol tema que vulga.

Avui ha estat en diferència un dels matins (que, segons totes les previsions es perllongarà fins Nadal) més depriments que he tingut des de fa anys. He passat una nit horrible, tenia acidesa, em feia mal l'esquena, m’he despertat mil vegades suada i entre elles estava mitja hora de vigília, almenys; no hi ha hagut forma de poder pentinar-me dignament i he anat morint-me de calor amb una boina tot el dia; al segon de sortir de casa se m’han estripat les mitges; el dimarts em vaig pesar i he augmentat 6 kilos des de l’any passat (feia 4 anys que no pesava açò!!!) i evidentment tota la roba que m’he provat em quedava fatal (deixem-ho en malament per no dir alguna cosa més grollera), semble un embotit amb un parell de pernils d’aquests del Navidul que la gent compra per Nadal, això que s’estalviaran a ma casa! I, per a postres (mira tu quina expressió més adient) he de fer règim, cosa que aconsegueix amargar-me i em posa d’un mal geni terrible. (sí, més que habitualment).

A banda del meu estat anímic, el qual com heu pogut lleigr no és per a tirar cohets, que condiciona irremediablement la meua predisposició per a escriure i el fet que la setmana vinent, dimarts en concret, tinc un examen final i el dilluns següent un altre, és molt probable que no actualitze el bloc. Només em trobe en condicions ja publicaré algun article (espere que siga per a dir que m’he aprimat de nou!). Ara que també potser que per a distreure la gana em dedique a publicar a tort i a dret! Mai se sap!

Els meus agraïments per suportar aquest patètic discurs i espere que vos esperen uns dies més relaxats o almenys més alegres que a una servidora. Com he dit dalt podeu expressar la vosta disconformitat  respecte a qualsevol tema que vulgueu...com si és la cua que heu  hagut de fer al mercadona o la sanitat pública com la poca substància d'esta entrada.

Theresia, dijous 9 de desembre a punt del col·lapse

9 comentaris:

  1. Tot hom te dret a tenir un mal dia: dues puntualitzacions.
    1) com deia el conte: "això també passarà"
    2) t'has deixat que t'ha vingut la regla / o pitjor que no t'ha vingut quant tocava :D
    3) Sort als exàmens, i a sobre perdràs tots els quilos que pertoqui.
    4) odio les cues...

    ResponElimina
  2. M'has fet pensar en aquest vídeso: http://www.youtube.com/watch?v=CY2n0tcErPU
    NO t'ho prengues com una indirecta!! Ja saps el que pense quan et poses en modo "Aparteu-vos! En qualsevol moment els botons de la camisa poden eixir disparats com projectils i deixar-vos troquel·lats!" De manera que no em repetiré.

    ResponElimina
  3. Alyebard: cert que no he dit res sobre la menstruació però és que em trobe just a l'equadoren el que no puc patir per cap de les raons (que em baixe o no). Gràcies per desitjar-me sort als exàmens però dubte que em facen baixar pes...ja m'agradaria a mi!

    P.S. Jo també odie les cues...

    laiO: XD! M'ha encantat això del mode "Aparteu-vos! En qualsevol moment els botons de la camisa poden eixir disparats com projectils i deixar-vos troquel·lats!". Sí ja en sé que penses, per això he posat l'avís per a navegants de dalt ;D! Pel que fa al vídeo sempre puja l'ànim o almenys, et rius una estona; no m'ho prendria com una indirecta...que, per cert, no et vec molt d'indirectes a tu XD!

    ResponElimina
  4. Molt bé com has donat permís per a poder deshofegar-me ho vaig a fer:
    Estic pagant 200 euros al mes per viure en una casa que es lo mes semblant que he vist mai a un congelador gegant. Fora fa com uns 9 graus baix cero pero dins fa -7. A més a més sóls tinc un mini radiador que me serveix per a posar la meua gelida habitació sobre els 5 graus.
    Ahir ens va vindre el rebut de la llum que ascendeix a 325 euros (que obviament no vaig a pagar). I hui me pasat tot el sant dia buscant una altra casa que arrentar perque he decidit no tornar a viure dins de una icebox.

    ñlajkshdpfjhañposjvrnpionjkasdlñkji
    fasljdehpfiuaypkjñlk i a més....
    ñjahslkdjfñasjdfñjkansñjfh
    sjkdngñpuahqwñenaskñi


    alé... he dicho.

    ResponElimina
  5. Núria: ale que t'ho has pres al peu de la lletra. Doncs molt ben fet! I espere que tingues sort amb allò de trobar altra casa que no estiga tan...fresqueta! Ais és que aquelles terres no es caracteritzen precissament pel solet...aiss!!!

    ResponElimina
  6. aiaiaia m'agrada la foto de l'encapçalament, però no m'agrada que demanes disculpes, serà possible!
    a flanders ja li va passar, i va acabar cagant-se en "las conchitas de la mar salada". vinc a dir que una persona que és sempre tan agradable i tan dolça i tan comprensiva, que no és perquè sigues igual que flanders, acaba per explotar i la comparació de Laio és molt xula. hehe
    tu ànim dona, jo hui també m'he cagat en la mare que ho ha parit tot un parell de voltes però .. i què? el lèxic està per fer-ne ús! clar que sí!!!

    ResponElimina
  7. ¡Todo pasa y todo queda!

    Ànim que d'ací no res tindràs el pes que tu vols, hauràs acabat els exàmens, llegiràs uns quants llibres que t'abelleixen i tindràs inspiració i ganes per actualitzar la finestreta del teu bloc! M'encanta (ens encanta) guaitar cada dia! La cara ben alta que eres molt biutiful!;D!

    ResponElimina
  8. Nenah! ànims amb els examens i et donaria un consell per perdre pes: nits i nits de farra i drogoadicció i molt de sexe.

    Els meus 61 quilos ho confirmen.

    ResponElimina
  9. Lisa: "las conchitas de la mar salada", XD, què fantàstic aquest personatge!!! Malauradament jo sóc molt més malparlada, tot i que ho evite quan escric...crec que hauria de reformar-me també en eixe aspecte...però no pense fer llistes de propòsits d'any nou!!! Els meus comencen des del moment que me'ls plantege ;)!

    Emili: Gràcies per la teua (vostra) visita gairebé diària! És fantàstic veure que paga la pena invertir aquest temps pera després llegir-vos a vosaltres!

    Busca qui t'ha pegat: Gràcies pels ànims! I probablement t'agafe parcialment el consell (la part que agafe me la reserve XD) jaja!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...