dijous, 27 de gener de 2011

Doble celebració

 
Avui és el meu aniversari i, per fi, he finit el darrer dels exàmens d'aquest quadrimestre! Al meu parer aquests són motius de pes per a celebrar!
A migdia he dinat amb uns companys de classe d'Història de l'art i m'han cantat un Aniversari feliç davant d'una pizza enorme de xocolata Nutella i Lacasitos (està filmat). Supose que la gràcia està en que la cançó ha sonat més aviat a un grup processional que no pas un aniversari XD! Ha estat molt divertit! Aquest cap de setmana m'escaparé de la rutina de l'estudi d'enclaustrament i dilluns que ve començaré les noves assignatures: Història de l'Art Bizantí, Història de la Fotografia, Modes de representació al cinema espanyol contemporani, etc.
La veritat és que les agafe amb moltes ganes!

Després de tot el dia estic rebentada i no tinc grans idees per escriure una entrada massa atractiva així que només plasme els meus motius de content i espere tornar de nou al ritme habitual de publicació!

Bon cap de setmana a tots!
 

13 comentaris:

  1. Clar que sí!!! et mereixes un descans, que deus tenir el cervellet esgotat! ara menja menja i recupera glucosa!! ;)

    i
    FE-LI-CI-TATS!!!!!

    ResponElimina
  2. això de la nutella i els lacasitos sona molt bé!
    et seguisc, senyoreta, que encara no érem amigues per ací!

    Signat: Galadriel, jajaj

    ResponElimina
  3. Lisa: Per una banda sí que és de veres que el meu cervell ha mutat en una tetera però per altra banda, glucosa no és precissament el que el meu cos necessita XD!

    Moltes gràcies i una abraçada!!!

    Emedemaria: Quina il·lusió veure't per ací!!! Cert que no ens havíem vist a la blogosfera! De nou em dus molt bon records! ;D! Un besot!

    ResponElimina
  4. Joyeux anniversaire!!!

    Molt graciosa la tecleta d'ESC! M'identifique amb ella en algunes ocasions!;D!

    ResponElimina
  5. FELICITATS!!!!!

    Dues hores massa tard, ho sé... però així és una AUTÈNTICA felicitació de laiO!!! Marca de la casa, això de fer tard.

    Per cert, això de la pizza, on? Supose que no era casolana. Bo, darling, jo també espere impacient Cinema Espanyol, espere que el professor (o era professora?) no ens decepcione. B7!

    ResponElimina
  6. Emili: Merci! Crec que la tecleta forma part de les nostres vides XD!

    LaiO: LaiO no t'acalores que ja hem tingut prou coses en les que pensar durant aquestes setmanes! Gràcies :D! La pizza era del restaurant dels italians al que anem sovint, menjàrem d'allò més bé (adivina qui el va recomanar jeje).

    ResponElimina
  7. Perdó per la canço, bé més ben dit per l'entonació, suposo que era el cansament de tantes nits sense dormir estudiant, jajaja, però no et preocupis la pròxima serà amb orquestra incluida....
    Per cert el lloc em va agradar molt

    ResponElimina
  8. Coses q pensar??? Jo??? Q vaaaa... Et vaig escriure el missatge després de penjar l'entrada al bloc de Cinema Paradiso amb la fitxa de la pel·lícula que comentem en el pròxim programa, que és... AVUI! A la 1:00 em crida Dídac xq m'havia oblidat totalment!!!

    Per cert, que ja és hora que l'italià s'assabente de qui li està promocionant el negoci, a vore si cau no una comissió, però sí un xicotet descompte...

    ResponElimina
  9. Moltes felicitats! nutel·la i lacasitos, compte que la xocolata o engreixa o fa posar tonto :)

    ResponElimina
  10. Antonio y Pepa: jajaja! Què dius però si va ser d'allò més divertit! El millor és que Ximo va immortalitzzar el moment! M'alegre de que vos agradara el lloc :D!

    LaiO: Quin programa? De ràdio? I amb els de l'italià ja parlarem...¬¬

    Alyebard: La nutella és molt traïdora! Gràcies :)!

    ResponElimina
  11. Yup! D ràdio, n Ràdio Klara (lliure i llibertària): http://cinemaparadisoradio.blogspot.com/

    El programa es torna a emetre dimecres que ve a les 00:00 en la 104.4. Supose que no tens res millor que fer a eixes hores que escoltar-lo (a banda de fer nono).

    Fins dilluns!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...