diumenge, 9 de gener de 2011

Maquetant les deixalles



El passat divendres vam quedar amb uns amics a Alzira (cau de raboses...) i entre cerveses l'Ablau, un d'ells, em va dir que havia hagut de fer un petit treball de maquetació per tal de tindre una primera presa de contacte amb el programa InDesign. Així doncs havia escollit Les deixalles de l'arnadí per dur-lo a terme i em va fer tant de goig que li vaig demanar que me'l duguera! L'he pujat i ací està! M'encanta com ho ha plantejat. Tot, incloses gairebé totes les planes de publicitat, està d'allò més ben acurat i encertat! Moltes gràcies a l'Ablau! Espere que vos agrade tant com a mi!

5 comentaris:

  1. Està ben xulo, l'Indesign té moltes possibilitats i l'Ablau en té més encara, tu demana. ;) un besot, :*

    ResponElimina
  2. oh sí, Lisa! L'Ablau també en té un fum de possibilitats XD jejejeje, seriosameent parlant és un pou de creació!

    ResponElimina
  3. On em puc subscriure? Molt bona! La portada ja és tot un reclam!

    ResponElimina
  4. Està clar que el xic sap com cridar l'atenció de la gent. No sé per què, em recorda certa col·lecció de Bromera... No sé per què. Això sí: ha captat l'esperit visual del bloc.

    Bo, Teresa, supose que ja vas fitxant gent interessant per a col·laborar en un futur no tan hipotètic...

    ResponElimina
  5. Alyebard: Jaja! M'alegra que t'agrade! I sí, la portada està molt encertada!

    LaiO: Uis, sí que ha captat l'esperit visual com tu dius! I ja estem pensant avore què fem a l'estiu :)!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...