dimarts, 22 de febrer de 2011

Desbordament total


Abans que començar he de confessar que em sent d'allò més agraïda a un parell de comentaristes del bloc que m'han comunicat que trobaven a faltar les meues entrades. Moltes gràcies!

Com que avui tinc el dia lliure, bé, en realitat tinc classe però per motius de salut, que malauradament no puc aliviar amb te!, he decidit quedar-me a casa fent feina i descansar una mica. Així doncs  aquest és el meu descans i aprofite per comunicar perquè no podré seguir durant aquest segon quadrimestre el ritme blocaire de l'anterior. Per a fer-ho més gràfic, ho he exemplificat amb la fotografia que teniu a dalt:
El plànol subjectiu, és a dir, el focus al qual miren les raboses, sóc jo temerosa d'abaixar de l'arbre. I les raboses són treballs, horaris, avaluacions, lectures, etc. (podeu escollir quina és què, tot i que personalment preferisc aquesta grisenca i blanquinosa de davant per representar els treballs). 

Mai m'havia enfrontat amb un horari tan mal fet i a tants treballs. No trobe gaire temps de descans durant la setmana llevat de les hores de dormir o el dimarts de matí i el cap de setmana el meu cos reacciona dormint una quantitat d'hores molt considerable. D'aquesta manera no puc treure gaire temps per fer una entrada (com les trobe a faltar!) i dissabte o diumenge intente veure alguna pel·lícula, sortir fora de casa i desconnectar-me tot el possible de l'ordinador ja que és la meua eina de treball de dilluns a divendres.
De totes formes i quan m'organitze un poc més potser puga fer un parell setmanals.

Gràcies de nou pels comentaris!
P.S. Disculpeu el desordre i la mala redacció de l'entrada. Està feta a corre-cuita.

9 comentaris:

  1. Uiiii, les raboses et faran algo a tú!!! Vinga avant com els d'Alacant!!! Però al teu ritme, es clar!!! Besets!!

    ResponElimina
  2. Anònim: XD! M'encanten aquestes dites tan de la terra! Jo aniré avant, esclar, però com arribe ja veurem jaja! Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Confesse que trobe a faltar entrar a Les Deixalles i sorprendre'm amb la preocupació/obsessió/curiositat de torn. Però si no pot ser, no pot ser...
    ;)

    P.S.: Intentarem signar per tu a classe, promés.

    ResponElimina
  4. laiO: jajaja "preocupació/obsessió/curiositat", podrien ser les etiquetes dels posts! A l'estiu o durant les falles mateix de segur torne a escriure més sovint, però mentres...sequera total!

    ResponElimina
  5. Ànims Theresia. Jo, com tu, també estic clavada a dos llocs i no tinc temps per a dedicar-lo ni a fer feina. Açò no t'animarà massa però ara damunt vindrà la caloreta i ja és el que faltava per a quedar-se a casa avançant cosetes T_T

    ResponElimina
  6. Missió acomplida! Lo prof s'ha posat a escriure un esquema en la pissarra mentre passava la llista amb els noms de classe, de manera que hem tengut temps de sobra per a engegar l'ordinador, obrir la imatge amb les teues signatures escanejades i analitzar els traços abans d'estampar-los al full. Tot plegat l'ha recordat Fake, de Welles... (q vols, una li ha de posar cert romanticisme i aventura a la vida).

    ResponElimina
  7. Esuteru: Què hem de fer! Som unes esclaves! Ànims a tu també que ens queda menys per a que vinga l'estiu...i acabar la carrera XD!

    laiO: jajaja! Sou uns ninjes! Gracietes! Encara com lo professor no llegirà açò mai (espere)...no em sorprèn gaire la teua inspiració de Fake ;D!

    ResponElimina
  8. ànimuuu!! m'agrada molt la foto i em fa riure imaginar-te allà dalt d'un arbre amb les ungles arrapant l'escorça de l'arbre!

    hihihihihi...

    Ara seriosament: No et preocupes que un dia posem una bomba al despatx dels que fan els horaris...

    Ara més seriosament: Per a tot hi ha temps, i prendre la decisió de quedar-te a casa quan és necessari, és de ser valentes i responsables i significa que no tens un esperit autodestructiu! ;)

    besets i quan vingues et llegirem!!

    ResponElimina
  9. Lisa: M'alegre que t'haja divertit, a mi m'encanten les rabosetes (serà per Alxira...?) XD!
    Allò de l'esperit autodestructiu muta en cada persona, jejeje! De moment el meu no m'ha superat!

    Una abraçada!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...