dissabte, 26 de març de 2011

TV3


Tot i que la política forma part de la nostra vida un amic blogaire em va comentar que no tocara massa el tema al meu bloc per no treure-li l'aspecte d'evasió del dia a dia i el seu sentit terapèutic (almenys per a mi). No obstant això, quan afecta a la llibertat d'expressió i especialment la llibertat d'informació a la que tots els éssers humans tenim dret i ho fan a la meua terra m'enutja força. 
Sé que ho faig amb retard de molts blocs, webs, institucions, etc. però al cap i a la fi vull manifestar la meua profunda tristesa per aquesta penosa situació.
És per això que vos deixe el manifest llegit per Xavi Castillo a Alacant a favor de la tornada d'emissions de TV3 al País Valencià. No us el perdeu.

VOLEM TV3!

7 comentaris:

  1. Sou una colla de catxondos! És la lectura de manifest més surrealista que he vist, però m'ha encantat! Ahuu! (300)
    Pd. una cara coneguda darrera la pancarta?

    ResponElimina
  2. Bé, ja saps com va sentar la notícia a casa: la mare (que encara no sap quina tecla és "enter") va eixir directa a comprar un portàtil i s'ha fet un "apanyo" per a veure la tv3 online en directe per la tele. Ella no pot passar sense el culebrot de migdia, les sitcoms nocturnes, l'APM, el Polònia... Quina sort que estos xics són tan previsors i tecnològicament eficients, i abans que cap altra emissora ja ofereixen l'emissió en directe per internet, i no en diferit, com la resta.

    I jo... crec que ja saps què n'opine:

    VOLEM TV3!!!

    ResponElimina
  3. Alyebard: Xavi Castillo és molt autèntic ;D!
    P.D. No m'he aturat a mirar els de darrere la pancarta, que has visst alguna cosa interessant?

    LaiO: ta mare sí que sap! Què ha de fer la dona? Doncs ser pragmàtica fins que açò es solvente, si és que es solventa, ja no m'estranyaria res que al final no arribaren les revistes i diaris catalans ací! Mira l'Avui! I això que alguns esperem l'ARA...no sé jo si serà possible.

    ResponElimina
  4. encara que no ho faces quan ho fan tots, també és bo fer-ho quan ho has fet tu, que és quan la força va perdent-se... així que t'ha quedat redó. i Xavi és un dels grans, sempre al 100%.

    ResponElimina
  5. Lisa: Doncs mira, encara millor que ho haja fet ara ;D! Ja saps que no tinc gaire temps i vaig trobar un petit moment de descans i em vaig proposar publicar ràpidament l'entrada. Xavi és un crack XD!

    ResponElimina
  6. No cal que et comente que opine del tema, ja ho saps massa bé.

    ResponElimina
  7. Nuria: realment sobre aquest en concret no sé que opines ja que no hem parlat, però em faig una idea XD!!!Besots!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...