dijous, 7 d’abril de 2011

Afonada, submergida, capbussada



M'encanta aquesta imatge! És surrealista, terrorífica, onírica. I el millor és que com la meua situació acadèmica segueix igual d'asfixiant em sent d'allò més identificada amb la tranquil·la nadadora ignorant del que l'espera sota les aigües tèrboles...aquest matí l'he passat fent un treball sobre Chema Madoz, he anat a classe i després he estat fent un altre sobre Sant Antoni de Pàdua i el Nen Jesús de Valdés Leal. Estic prou cansada. Almenys s'acosta el cap de setmana...

Havia d'aprofitar aquesta estoneta que tinc abans de que comence la sèrie (jeje) per publicar quelcom, i com m'hipnotitza el gif l'he deixat caure i, de pas, les meues queixes han caigut amb ell.
Gràcies als que es passeu pel bloc i disculpeu la tardança entre post i post (a més del poc trellat d'alguns d'ells: aquest és un gran exemple).

Bon cap de setmana!

P.S. Ací vos deixe una versió de The Puppini Sisters de la cançó I will survive, m'encanten i així m'animen a fer front al final del curs! Gaudiu-la!

5 comentaris:

  1. a mi la imatge també m'hipnotitza, i ella no fa cara d'espantar-se quan l'agafen les mans, s'ho veia vindre, i ho desitja.

    ResponElimina
  2. Lisa: sí que és interessant la teua observació sobre que no s'espanta. Sentir-se agafat/da per uns quants braços ha de ser una sensació agradable (per a la gent que no l'importa esclar), podríem interpretar-ho com protecció i també eixe punt de desig del que parles ;D!

    ResponElimina
  3. Bona reflexió de la Lisa. A mi m'ha servit per desconnectar una estona mentre em barallo amb una pràctica que d'entregar dilluns i el més calent és a l'aigüera. Però It took all the strength I had not to fall apart. :D

    Paraula de pas: molls :D

    ResponElimina
  4. Però què treballadora, què faenera és esta xica...

    ResponElimina
  5. Alyebard: Primer que tot, sort amb la pràctica! M'alegra que pugues desconnectar (algo és algo) XD! I m'agrada molt la frase que has deixat! Per cert, i allò de la paraula de pas?

    laiO: Va no et burles! Ahir fou un matí productiu però ja saps que això no impedeix que passe molt de temps dedicada a convertir un subtítols que, per altra banda, podia tornar a baixar...simplement vaig invertir bé el matí, cosa que hauria d'haver fet des del principi, així no veura ara aclaparada.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...