dijous, 2 de juny de 2011

1 any


Avui Les deixalles de l'arnadí fa 1 any!

El bloc el vaig crear en plena temporada d'exàmens el 2 de juny de l'any passat amb un post sense massa substància però almenys fou l'excusa per començar a dur-lo a terme i escriure periòdicament.
Malauradament no tornaré a agafar el ritme fins que acabe els exàmens d'enguany! Aquesta vegada no he tingut gaire temps per a respirar i, de fet, demà m'espera un de substanciós que hauria d'estar estudiant ara!
Espere tornar prompte a publicar i a visitar la tira de blocs que fa uns mesos llegia!
La imatge, com tots sabreu, és de Fantasia, la meua pel·lícula preferida de Disney! Concretament correspon a l'animació de la Simfonia pastoral (sisena simfonia) de Beethoven.
L'he agafada perquè els tres amorets tenen la mateixa expressió que jo en espera que arribe la fi d'aquest quadrimestre i poder tornar a fer les coses que m'agraden!

Salut a tothom i sort als que també tenen exàmens i treballs!

8 comentaris:

  1. ...jo també estic en època de treballets,... abuf...ànim que podem!!!

    ResponElimina
  2. Ànims a totes! Que també estic liat! I per a molts anys! Unes fabuloses deixalles

    ResponElimina
  3. L'aniversari del blog m'ha dut sort!!, el exàmen prou be... ara falta que el re fill de P*** este puntue com Deu mana, felicitats i per molts anys! l'any que be a exàmens et torne a comentar jeje

    ResponElimina
  4. Lisa: ÀNIM!!!

    Alyebard: moltes gràcies i molts ànims a tu també ;D!

    Vicent: Vicent, figura, no t'emprenyes que encara no saps resultats ni res ;D! COMENTA'M ABANS DE L'ANY VINENT MANDRÓS!

    ResponElimina
  5. Argh!
    Vull dir: felicitats per l'any!
    Vaig llegir l'entrada el mateix dia que la publicares, però es veu que se'm va anar el cap a algun racó recòndit del món (seegurament un dels calaixos de la taula: res del que entra torna a sortir en un bon temps) i no et vaig deixar un comentari. Bo, darling. Per molts anys.

    ResponElimina
  6. laiO: moltes gràcies, també per l'argh!!!
    Don't worry, tinc molta estima als teus calaixos sense retorn ;D!!! Espere començar de nou amb les entrades periòdiques però, de moment, ja sabem que encara ens queda feina per fer (molta bel·licosa...tu ja saps...¬¬)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...