dilluns, 20 de juny de 2011

Tumblr



En plena època d'exàmens em vaig fer un Tumblr!
No hi havia temporada en la que tinguera més temps lliure i menys responsabilitats, tal i com va passar el curs anterior en el que vaig crear Les deixalles de l'arnadí. Què tindran els exàmens que ens activen la vena creativa? Va ser LaiO la que me'l va suggerir i servidora, que no tenia més feina, se'l va crear.

El Tumblr (que, per cert, encara no he esbrinat com es pronuncia) és una plataforma de microblogging que permet als seus usuaris publicar textos, imatges, vídeos, enllaços, cites i àudio a manera d'Tumblelog. Els usuaris poden «seguir» a altres usuaris registrats. Vaja, que és una mena de magatzem en el que reculls el que et plau i saps que d'allí ja pots enllaçar sense problemes que ningú te les va a llevar! Molt recomanable per als que sou caçadors d'imatges o gifs per la xarxa! Així, en comptes d'abaixar-les a l'ordinador, romanen al ciberespai a un compte privat.

La imatge de dalt és un dels primers gifs que vaig afegir.

Ja sabeu, si vos ve de gust visitar el meu magatzem d'imatges i demés coses: http://theresiakalogeropoulos.tumblr.com/ (a  partir d'ara estarà a la columna de Per a més coses).

6 comentaris:

  1. Gràcies pel que em toca com a serp temptadora... ara em sent malament. Però no em negaràs q és per a passar-hi hores d'allò més profitoses. D'acord, de no-profitoses també ;) Però les troballes ho compensen!!

    ResponElimina
  2. pareix interesant Teresa, vaig a voreu.

    ResponElimina
  3. LaiO: I ara, malament! Què havera fet jo? No tenia temps d'escriure al bloc i així m'entretenia! I tant que les troballes ho recompensen! :D!

    Adrián: és interessant per a fer una bona col·lecció particular d'imatges per la xarxa!

    ResponElimina
  4. Un bon recurs, sí senyor. Gràcies per la suggerència! ;)

    ResponElimina
  5. Ja passa que quan més de bòlit vas més t'emboliques! Ara i faré una ullada.

    ResponElimina
  6. Joanfer: Per a això estem ;D! És molt útil!

    Alyebard: I no et penses, encara no he acabat! XD! Sóc un cas! He d'acabar per a dilluns un treball "devino" com havera dit ma iaia!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...