divendres, 26 d’agost de 2011

Albrecht Dürer


Salut després d'una setmana a Munic!

No he començat amb la publicació d'un post sobre el viatge perquè no estic gaire inspirada però almenys, sí ho estic per presentar-vos el meu petit Albrecht Dürer
Estava sortint del Germanisches Nationalmuseum de Nuremberg quan el vaig veure sobre una pila de capses de Playmobil...allí estava, amb un pinzell i una paleta pintant el famós autoretrat que es troba al Prado vestit a la veneciana; duia la capa, el barret de borles i el cordó en forma de sanefa en fil d'or! Enaltit i arrogant com a intel·lectual i no pas com un artesà. Tot i així he d'afegir que ja podrien haver inclòs els guants de pell (article de luxe) que reflectien la seua envejable situació econòmica, però bé, no es pot tindre tot.
Les fotografies les vaig fer a l'habitació de l'hotel de Munic i considere que no han quedat del tot malament.

Segurament vos semblarà una ximpleria però per a mi i la meua passió per aquest personatge (que no només per la seua obra) és un caprici que bé paga la pena tindre a un lloc sobre la meua prestatgeria entre els llibres.



P.S. El preu era més que assequible XD!

6 comentaris:

  1. Gran artista i personatge interessant! Hi ha personalitats el motlle de les quals trenquen en nàixer i el senyor Dürer no n'és pas l'excepció! He d'afegir que personalment he jugat amb els playmòbils, als quals sempre he anomenat "clicks" des que tinc ús de raó fins a no fa massa. Podries fer un post dels clicks més inversemblants!

    ResponElimina
  2. Emili: Gran no, GEGANT! Sembla que comparteixes opinió amb Dürer i Frida XD! Jo sempre n'he volgut de playmòbils, m'agradaven més que les nines, però aquest és el primer que he aconseguit tindre! No sóc una experta, per tant, però ja intentaré arreplegar informació sobre els clicks més particulars ;D!

    ResponElimina
  3. Uaaaaaaais! Jo vull veure el catàleg!!!!
    A internet he trobat els típics clicks customitzats per frikis i, com molt, un catàleg de venda de ninots dels de tota la vida (lo tractoriste, lo veterinari...). Això sí, és facilíssim aconseguir l'elennco complet de Star Wars. Fins i tot la dona de la neteja i el que li portava els donuts al Lucas, de segur. Però ni rastre d'un catàleg anb Dürer & Co. N fin...

    B7, i jaens contaràs detallets de voyage-voyaaaaaage

    ResponElimina
  4. LaiO: Ah sí! Què misteris de la vida aquestos! Jo també pensava que hi hauria una col·lecció però no estic gens segura! A la capseta no surten més que els que has dit tu tipus "lo tractoriste" XD!!!
    Supose que l'hauria encarregat el museu de Nuremberg (dic eixe només perquè a la Alte Pinakothek tampoc hi havia :S)

    P.S. Molt bona la dels donuts de Lucas XD!

    ResponElimina
  5. Brutal! un click del mestre Dürer! Jo encara recordo i tinc el meu primer click portat de França: Un trompeter medieval! I vaig passar-me dues hores muntant la piràmide i el vaixell pirata, que casualment no m'havien portat mai els Reis XD.

    ResponElimina
  6. Alyebard: De França, i jo d'Alemanya! Té gràcia! Sempre he volgut de playmòbils (especialment el vaixell pirata del que parles!) però aquest és el primer amb el que em faig!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...