divendres, 5 d’agost de 2011

Quizás, quizás, quizás



D'Eugenio Recuenco ja vos he parlat fins a tres ocasions en aquest bloc: una a El banquet, altra a Babylon Circus, i el vaig esmenar a Prinsessen paa Ærten.

Ni són ganes de repetir-me ni mancança d'idees sinó admiració pura i dura cap a aquest creador que va elaborar el curtmetratge Esencia de una seducción que vos presente per a Loewe del seu perfum Quizás. Amb guió de Recuenco i protagonitzat per la model Jennifer Pugh, la filmació és va estrenar al Festival de Cine de San Sebastián, en el centre d'Art Contemporani de la capital donostiarra, i va obtindre el guardó al millor curtmetratge a la Setmana Internacional de Cinema a Mèxic.
La cinta es basa en la cançó Quizás, quizás, quizás escrita en 1947 amb lletra espanyola pel compositor Osvaldo Farrés i que acompanya el conte dels autòmates, hostes d'un hotel de nines.
El relat passa per una visitant diferent a la resta d'inquilins en una nit de pluja i que com una femme fatale tria i destria als seus pretendents atrapant-los amb "l'essència de seducció". La fantàstica estètica inspirada en la moda dels 20 i una fotografia impecable (com no podia ser d'altra manera) acaba d'arrodonir aquest curtmetratge.

Impressionant escena! La imatge que presideix l'entrada amb la protagonista a mode d'odalisca dins la banyera de llautó entre aigüa lletosa, envoltada d'espelmes amb bata de chinoiserie i tocat asiàtic és, sense dubte, la que més em fascina de tot el porta fulls...i a vosaltres?

Ací teniu un vídeo del making of i altre amb una entrevista al respecte del curtmetratge!




Si us ve de gust donar una ullada per les fotografies de la campanya (féu-ho!), piqueu ací baix.

















5 comentaris:

  1. Molt xulo el curtmetratge. Sobretot el vestuari, el maquillatge i el color. M'agrada molt l'escena que estan la protagonista amb l'elegit al terrat perquè em recorda l'escena de "El gran dictador" en què Chaplin i Paulette Godard estan al sostre d'un dels habitatges del guetto fugint de la gestapo. Bon post!

    ResponElimina
  2. MOlt bonic l'anunci, m'encanta.

    ResponElimina
  3. Emili: Recuenco és el rei de la fotografia de moda! Bona observació ;D!

    Lisa: M'alegra que t'agrade :D!

    ResponElimina
  4. Crec que no cal que comente que compartim l'admiració per Recuenco. El vaig descobrir amb la seua primera campanya per a Custo Barcelona i des de llavors sóc asídua del seu bloc. Com ja he escrit en altra entrada anterior: és que este xic no sap fer res més que superar-se! Si li donen un llarg podem esperar un nou Pitof, però eseperem que amb més sort a la segona (uergh... Catwoman -ueeergh...)

    ResponElimina
  5. LaiO: Ai las! Em descobrires un món al descobrir-me a aquest home! Jajaja! M'encanta eixe darrer comentari entre parèntesi! XD!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...