dimarts, 2 d’agost de 2011

Spots argentins


Que les campanyes publicitàries televisives d'Argentina són de les milloretes del món (a més de cridaneres i humorístiques) és inqüestionable.
Tots els que sentim simpatia per l'univers publicitari tenim al nostre top ten almenys una d'aquesta nacionalitat. Els productes audiovisuals del sector argentí solen jugar principalment amb l'humor intel·ligent (tret indiscutible del país), els tòpics que ens envolten diàriament i qualitat cinematogràfica.
És per aquests motius que avui vos presente una sèrie d'anuncis per a televisió de l'agència BBDO (de la qual vos deixe l'enllaç a la web xilena) publicitant la marca de refresc de 7up, H2Oh! 
La idea que enllaça aquesta campanya és molt simple, destaca als típics personatges familiars que malgrat les seues "particularitats" es fa estimar..., almenys a la seua manera. És per això que la beguda abandera com a eslògan Perfecta para aquellos que no buscan ser perfectos.

Si voleu llegir més al respecte, vos recomane La Revista de Publicidad Argentina, molt interessant!


video

I a vosaltres, quins anuncis vos han impactat més durant la vostra vida?

Si us ha agradat i en voleu veure la resta d'anuncis de la campanya, piqueu ací baix.



video


video


video


video

8 comentaris:

  1. Sé que fer publicitat és una faena de por, hi ha moltes persones que es calfen el cabet per poder convèncer la gent i crear una necessitat i estèticament es marquen les diferències. Hi ha anuncis molt bonics, a mi m'agraden tots els de perfums, el meu preferit que recorde ara: el de la marca LOEWE on es veu el perfil d'un home, recte, ben plantat, seriós i amb les celles alçades, se senten caballs de fons i l'anunci és ben senzill, però té molta força.
    Ara bé, l'anunci que em pareix més horrible, pobre Punset! és precisament el que ha fet bimbo, crec per anunciar un pa molt bo de motlle que ha tret ara... i agafen al Punset per fer-li propaganda... quin anunci més mal fet, la veritat, dos xiques que no mengen pa quan dinen i que han de fer-ho perquè és 100% natural? el pa és sempre natural, perlamor de déu... i a més, acaben brindant amb llimonada.. per què no acaben pegant-li un bon mos al pa!? no sé, és l'anunci pitjor fet del món! el pitjor anunci que tu recordes? besets wapa.

    ResponElimina
  2. Lisa: Sí, se a quin anunci et refereixes, el de SOLO de Loewe. M'encanta l'anunci, el cartell i el perfum. Una amiga el du sovint a classe i m'encisa!
    També he vist el de Punset XD! Em pregunte quant haurà cobrat! La veritat és que agafar a aquest home era una bona idea, per al resta de l'anunci, estic amb tu (especialment amb la llimonada i amb les xiques)!

    Per a mi, un dels més dolents que he vist, ha estat el de Génesis amb l'eriçó animat amb ordinador. Era odiós amb eixa veu atemporal i eixos discursos sobre el segur. O també el de ING Direct amb una cançó per al fresh banking, apegalosa i repetitiva...crec que tots acabàrem odiant-la profundament...així de sobte, són els que em surten ;)!

    Una abraçada ;D!

    ResponElimina
  3. Un dels que més en va impactar i és molt antic era una campanya de la creu roja en que semblava una parella que es besava a la platja i al obrir el pla era una socorrista fent el boca a boca. I el de l'estrella Damm en que sortia tot de gent recitant un poema. Crec que va aixecar l'ego de la nació ;-)
    Infumables, tants que ni els poso :D

    ResponElimina
  4. Alyebard: vaja, ara no situe els anuncis (però si tan horribles dius que són, potser és millor ;D)!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Nem a vore:
    Com a anunci que jo particularment recorde per que m'agradara et deixe aquest http://www.youtube.com/watch?v=N3TrW26Jxlg
    supose que comprendras el perque m'encisa.

    Com a anuncio que particularment em fasa gracia: http://www.youtube.com/watch?v=urN1uo_7Kts&feature=related

    I sobre lo de Punset només afegiré que apatir d'ara quant em trobe incomoda no diré més que em senc com un teletubi en una habitación de velcro, diré com Punset anunciant pa Bimbo.

    ResponElimina
  6. Núria: enc perquè t'agrada XD! Recorde que tu fores la que em va parlar d'aquest anunci del Häagen Dazs i me'l ensenyares! I amén que el següent és molt divertit!

    P.S. Bon comentari del de Punset! XD!

    ResponElimina
  7. Hi ha dos anuncis que recorde especialment. Un, de Coca-Cola, com no. I és per una frase en concret: "Que levante la mano la que renegó de su madre y acabó pareciéndose a ella". Ja veus, identificació. Aquesta és la versió argentina: http://www.youtube.com/watch?v=pU2BMa8NqlA

    L'altre té història. És el de Solo, de Loewe. Em va fascinar, no sé per què. Tant, que vaig decidir regalar-lo a mon pare. Però ell no és massa de cuidar-se la imatge, de manera que no va tocar l'ampolla. Un dia se m'acudí provar-me-la i, des de llavors, és el meu perfum oficial. M'encanta. Fi de la història. Ah, l'anunci està ací, però perd mooooolt en pantalla menuda: http://www.youtube.com/watch?v=LTybAGQg0gw

    ResponElimina
  8. LaiO: Jajaja! Vols dir? Jo em quede amb eixa frase però no es refereix a ma mare, sinó més aviat a altre familiar XD! Grans anuncis els d'aquesta companyia de refrescos! A mi un quasi em fa plorar (de veres!), aquell de la persona més vella d'Espanya i la més jove, acabada de nàixer, que es troben.

    Ja hauràs vist la meua al·lusió a tu al respecte! Ai quina aroma! M'entusiasma! Ja pot ser el teu perfum oficial perquè cada vegada que el note et vec!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...