dijous, 29 de setembre de 2011

Declaració d'odi i animadversió a RENFE


Odie la RENFE. M’agrada el transport públic, de veres!  Poder traslladar-me en metro, tramvia, tren o inclòs la Valenbisi (transport públic-individual, al cap i a la fi) és pràctic i poc nociu per al medi ambient. Però odie la RENFE.

Odie la RENFE i una veu interior em diu que no sóc la única que ha pensat en posar una bomba a les màquines de passar el bitllets (sense persones pel mig, per suposat)  perquè no se l’han empassat (o perquè després de fer-ho no l’han tornat a treure), o perquè el/la encarregat d’ajudar-te ha tardat mitja hora en creuar els 5 metres que el separaven de tu i el tren ha sortit sense cap tipus de consideració.

Odie la RENFE per molts motius. Avui, sense anar més lluny, m’han posat el tren a Gandia al sector B (el polèmic sector B) i he donat la carrera de la meua vida amb tacons, la bossa penjant d’un un braç, un llibre sobre el manierisme de tapes dures que pesa un quintar a l’altre i el mòbil retransmetent la carrera en directe a la meua amiga Eva...(que pots dir: ai què mari, doncs no!, anava ridícula) tot per a arribar al conflictiu sector B i que es tancaren les portes als meus nassos i arrencara suaument (suaument per a fotre més encara ja que per molt espai que vaja, saps que no l’agafes). I el més graciós és que pots llevar-te de bon matí per a ser puntual i agafar el teu tren de les 7:21, però arribarà a les 7:32 i el millor és que per dos segons de carrera el tren no t’esperarà a tu!

Odie la RENFE. Paguem una fortuna per uns viatges que no sols no et garanteixen seure, sinó que no et garanteixen que acabaràs el trajecte amb un manillar de bici pel costellam, l’aixella suada d’un senyor X a la cara, les empentes d’alguna parella d’estudiants i el reggaeton vingut del mòbil d’algun terrorista musical acompanyant el quadre tot el viatge.
I per acabar d’adobar-ho tot tenim vagues tot l’any! Odie la RENFE.

I després d’haver-me desfogat: Bona nit!


P.S. Tot açò ho escric tornant en el tren que ha sortit després del que he perdut al sector B, clar podria anar subratllant apunts però el tren es mou que és impossible i...Odie la RENFE!

10 comentaris:

  1. Quanta raó! m'ha encantat lo de terrorista musical xD

    ResponElimina
  2. Discrepe quasi totalment de les teues apreciacions sobre RENFE

    ResponElimina
  3. Això no és res! Espera't a portar 10 anys de commuter i veuràs de tot. La millor Hi ha algun metge que he trencat aigües?

    ResponElimina
  4. Això sí és un text. Escrius meravelles quan et surten tan espontàniament.

    ResponElimina
  5. Iris: Gràcies ;D! M'encanta que t'agrade!

    Saladar: Doncs m'alegre perquè supose que no t'has trobat en cap d'aquestes situacions (almenys de forma periòdica com jo) XD! Tot i que de tota la gent que m'ha comentat dins i fora del bloc, ets l'únic discordant. Això és bo!

    Alyebard: No em digues! Conta" Comparteix amb el món la teua experiència!

    LaiO: vols dir que la resta del bloc és una rajola...?

    ResponElimina
  6. I tot saps perquè? per l´absència de la llibertat de triar al sector del transport ferroviari.
    Em sap greu dir-ho però hi ha que reconèixer-ho, només tens que preguntar-te a tu mateix: quins productes són menys satisfactoris i milloren menys al llarg del temps? i al mateix temps, quins productes són més satisfactoris i milloren més al llarg del temps? i sabent si són produïts per una empresa pública o per una empresa privada tindràs la resposta.
    Sovint la competència de mercat, si funciona amb llibertat, protegeix al consumidor molt millor que qualsevol regulació del estat.
    Alguna vegada Milton Friedman tenia que tindre raó.

    ResponElimina
  7. Héctor: Amén al que dius! Si és que és pot dir més alt però no més clar! Ara, ni punyetera gràcia que el Milton Friedman tinga raó, ni que siga per dir aquesta boca és meua!

    ResponElimina
  8. Of course que la resta del teu bloc és una rajolada, però com a bona amiga que sóc [sóc-sóc- SÓC] el visite tan sovint com puc i li dedique un temps considerable (tenint en compte la basta immensitat de l'espai virtual que em queda per explorar) per tal de llegir les entrades, comentar i repondre a les teues respostes... -, -

    ResponElimina
  9. Nem a vore xiqueta:
    1) Quina culpa té Renfe de que tu hajes decidit posarte justetament hui tacons, en lo bé que se va en sabata plana?
    2)No pots ser que damunt que sabs que has de subrallar apunts de clase, t'alçes de bon matí i digues:"Ais pues hui vaig agafar el llibre sobre el manierisme, però ja que estic... mmm pues mira agafaré el de tapes dures que com hui porte tacons me vindra bé pa fortaleixer els bessons, si es que... en quin mal día un iluminat de la vida va traure al mercat les tapes normals que no pesen, que falta de respete als llauraors suecans que carregen sacs de arrós com si res. AIXO ON S'HA VIST? A ON?!?!?!"
    I ja per a rematar no te se ocorre res més que retransmitir en directe les teues desventures per andén, vía telefònica.



    Mira segons ho vec jo, estaves bramant-li al cel desde bon matí, perdre el tren, per a poder odiar a RENFE sense remordiments de conciencia. Però a mi no me la coles xiqueta, no, no.
    No veus que jo sóc una odiadora de profesional?

    ResponElimina
  10. Núria: JAJAJAJA! Touché que ets una professional de l'odi, una veritat com un temple XD!

    a. Tot la raó, RENFE no té responsabilitat en aquest punt, ni com anava ni què carregava (ara, posats a contar com ha estat, ho conte bé).

    b. jajaja! Si havera sabut que el llibre era així crec que no havera fet anar al dipòsit al bibliotecari XD!

    Des d'ací els meus respectes als llauradors, per favor, faltaria més!!!

    Per cert que no brame al tren des de matí, no sol fer-ho, no estic cansada, ni suada, ni amb hores i hores de clases darrere. Estic amb son, poc més ;D!

    Sé que a tu mai te la clavaré Nuri ;D!

    P.S. Si jo vivira al costat de la meua facultat i em desplaçara amb cotxe com algú que sé, potser no tindria lloc la queixa, ejem ;D!
    M'ha encantat el teu comentari, DE VERES :D!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...