diumenge, 9 d’octubre de 2011

Enquesta



Salut a tothom!

Com haureu pogut comprovar, a la banda dreta del bloc he posat una enquesta. El motiu és el següent: em vaig adonar en un ordinador més gran que no pas el meu netbook, que la lletra i  l'amplada es quedaven un xic curtes per al meu gust i, per aquesta raó, les vaig modificar.
Mentre alguns m'han dit que ara ho veuen millor, altres no ho acaben de tindre bé.
Així doncs, vos demane que em respongueu a l'enquesta (o per comentari, que també és de categoria) si vos ha vingut bé el canvi o, pel contrari, no. En funció de la mateixa, modificaré el bloc.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Espere les vostres  impressions...

8 comentaris:

  1. Ja em diràs com ho has fet! per cert els linkwithin no m'ixen encara

    ResponElimina
  2. Mentre les cames impacients siguin les seves..., no ja em va bé així que es veuen més bé.

    ResponElimina
  3. Jo el veig bé. Però jo sóc un clàssic de PC, ni tablets ni polles.

    ResponElimina
  4. Mireia: Açò amb el dissenyador de plantilles (de fet, m'ho digueres tu allò de ampliar-ho)! I el linkwithin no tinc ni idea del que passa, què rar! Pots provar a tornar a instal·lar-lo! Jo vaig provar a casa amb altre blog i em sortia ;D!

    Alyebard: XD!

    Josep: jajajaja! Correcte, gràcies XD!

    ResponElimina
  5. Enquesta.... enquesta? en que esta va jo pensant?

    ResponElimina
  6. Es veu de categoria :) Ché que artista!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...