dijous, 13 d’octubre de 2011

Nota del dia

Jo no seré ton pare!


Avui no puc més. Acabe d'arribar fa 30 minuts a casa des de les 7.30 i i em feren un encefalograma probablement seria equivalent al d'un llimac (sense faltar al respecte als nostres amics els llimacs!).
Però com que em sap greu deixar tants dies el bloc sense res, almenys publique una imatge anecdòtica i així que s'oxigene Les deixalles de l'arnadí!

I ja que estem amb la  imatge, vaig a posar-me campanya sexe segur així que, si aneu a posar-se en plan Jedi, protegiu-vos!

Que tingueu bon cap de setmana!




8 comentaris:

  1. És genial!! La passaré a tots els freakis d'Star Wars que conec XD. Començant per mi mateix! XD

    ResponElimina
  2. he buscat la tradució al valencià i es lo seguent:
    No vaig a ser el teu pare

    lo to pare ho havia entens però el principi no.
    Esta gracios, pareix un sobret de sucre ¿no?.

    ResponElimina
  3. Adrián: he posat una llegenda a la peu de foto per a esclarir-ho ;D, gràcies! Jo quan ho vaig veure la primera vegada pensava que era un segell XD! Si feren tots els preservatius com aquestos segurament hi hauria més sexe segur XD!

    ResponElimina
  4. Mola molt, conec a molts a qui farà molta gràcia i que serien capaços de tirar la canya a una tia només per ensenyar-li el condonet i fer-se els frikis totalment ja. hahah (mentre la tia confirma definitivament les seues sospites, sí el tio és un friki...però clar, tampoc vaig a quedar-me amb les ganes...) y así sucesivamente.

    ResponElimina
  5. Lisa: "Dichosos los ojos que leen tu comentario" XD! Curiosa teoria del felling frikisme XD, ja serie un cas! Quina alegria veure't de nou per ací ;D!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...