divendres, 18 de novembre de 2011

Amors de cinema



Com ja he citat fins a la sacietat El cinema és un ribet de somnis (Orson Welles) i amb la suficient predisposició o, fins i tot sense ella, ens pot arribar a despertar sentiments tan seriosos com l'amor.

En Todo Cine, de la Sexta 3, elaboren petites enquestes i una d'elles es basa precisament en aquest fenomen: De quin personatge de cinema us heu enamorat tant com per a poder considerar casar-vos amb ell?
Ací baix teniu el vídeo amb els resultats. He de dir que no em casaria mai amb cap d'aquests...malgrat tots els que he tingut (el Marc Antoni de Richard Burton, el Jareth de David Bowie o el Walter Klemmer de Benoít Magimel), jo em quede amb Jack Sparrow, si ha de ser de per vida, que siga emocionant!

I vosaltres, amb quin personatge de cinema vos casarieu (o de qui us heu enamorat)?, evidentment podeu escollir home o dona...Atenció, parlem de personatges i no d'actor o actrius.


6 comentaris:

  1. Per enamorar-se d'una persona sempre cal conèixer-la bastant bé. Però quan veus la vida d'un personatge dins un film i t'endinses en el que veus et pot passar-te el mateix. A mi em passà amb Elena Anaya a la pel·li "Família", jo sols tenia 14 anys!
    També m'he enamorat del personatge de Natalie Portman a "beatiful girls" supose perquè som gairebé de la mateixa quinta i em recorda el que jo buscava en una xica als 15 anys... una companya!

    ResponElimina
  2. Crec que de la "Princesa Leia" però clar que era una criatura. In illo tempore

    ResponElimina
  3. Emili: Esclar, parlem d'un amor platònic. Encara no he vist Familia, la tinc pemndent! Natalie Portman és un encant en Beautiful girls, la veritat, és que no m'estranya que la gent s'enamore de l'actriu ja que a banda de guapa i fina, té molta personalitat!

    Alyebard: Jajaja! La Leia XD! Fantàstic! Es va passar els rodatges sense sostenidor i amb cinta adhesiva perquè segons Lucas, a la galaxia no en calia per la manca de gravetat.

    ResponElimina
  4. Coi, aquesta no la sabia! Ara me la miraré amb altres ulls.

    ResponElimina
  5. Jo m'enamoraria de Stay Puft Marshmallow Man, de Cazafantasmas, és tan dolç!

    ResponElimina
  6. Vicent Ferri: Jajajaja!!! Raó tens, és dolcíssim!!! :D!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...