dijous, 10 de novembre de 2011

Sols timbres




Salut a tothom!

Avui no estic gens inspirada per a fer una entrada elaborada, o mínimament refexionada així que simplement vos deixe un dels meus capricis: ximpleries molt mones! 
És a dir, qualsevol objecte concebut amb originalitat i elaborat amb un xic de gràcia! Vaja, com aquests timbres de bicicleta pintats a mà amb pintures ecològiques inoxidables. A triar entre model gelat, sindria o taronja! I l'entrada d'avui no té més misteri.

Estan trets de POKETO

Mireu els altres!










13 comentaris:

  1. Què curiós! Pense que, encara que siga evident, tot allò que no s'ha concebut amb anterioritat és original i pot crear tendència. Tanmateix, em quede, malgrat la seua manca de tendència, amb el claxon de Harpo Marx. Que gràcies a ell, comprovàrem que era una bona eina de comunicació!

    ResponElimina
  2. Emili: Supose que estic de la banda d'aquells que pensen que la moda es recicla (anant més enllà de la seua dimensió de prenda). També em quede amb el claxon de Harpo ;D!

    ResponElimina
  3. Per què no ha posat vostè un foteta xula del seu "pom" per a la bossa de ma que se subjecta a les taules màgicament i que quan vaig veure per primera vegada em vaig quedar molt sorpresa per la senzilla i originalitat que desprenia?? ;)

    ResponElimina
  4. Me encantan! Si tuviera una bicicleta me compraría uno, o dos, o tres!! jajajaja. Oye, tú que sabes más que yo de estas cosas, ayer Laio me preguntó sobre llaveros, de estos que puedes poner una etiqueta con un nombre o indicador que diga para qué puerta es cada llave, pero personalizables. ¿Conoces alguna página que los ofrezca?

    ResponElimina
  5. Lisa: JAJAJAJAJA!!! Fantàstic! XD! Fa temps que no la faig servir! Un dia faré un post al respecte ;D!

    P.S. No tenia ni idea que li havia sorprès tant :D!

    Larsons: Uff, ¡yo tampoco sabría cuál escoger! Respecto a lo que me preguntas no me viene ahora nada a la cabeza pero daré una ojeada por las webs que conozco y ya os comentaré ;D.

    ¡Un baccio!

    ResponElimina
  6. De vegades un capritx ens alegra el dia, igual al dia seguent ja no li fem cas però el primer dia ens ajuda.

    ResponElimina
  7. Larsons aqui tienes una web donde te personalizan llaveros, camisetas, gorras y toda clase de objetos, no es cara ni abusan de los gastos de envio.
    http://www.zazzle.es/

    ResponElimina
  8. Adrián: Totalment cert! Capricis ximples, vaja! Gràcies per la recomanació de la web ;D!

    ResponElimina
  9. Que visca la imatge i el poder que té sobre nosaltres! Que per sempre més es reivindique el dret a posar per davant l'estètica a la practicitat! I ja, quan totes dues van juntes... chapeau! No és el cas d'aquesta xiqueta, que ha escollit una bossa de mà un tant... excessiva (http://littlecarmesina.tumblr.com/post/11827130067).

    B7!

    ResponElimina
  10. Oh! Oh! I ja posats, ara que ho recorde, ací van un parell d'imatges que li van més al teu bloc :

    http://littlecarmesina.tumblr.com/post/11654511440
    http://littlecarmesina.tumblr.com/post/12119942171

    I una que em representa:
    http://littlecarmesina.tumblr.com/post/12248992221

    ResponElimina
  11. LaiO: el bolset m'ha deixat boja! :O! La del pardalet la tinc enllaçada ;D i els coixins són una monada!!! I la foto que et representa et fa semblar molt molt bohèmia, nostàlgica, al cap i a la fi :)!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...