dimarts, 7 de febrer de 2012

Necono

Aquesta càmara fotogràfica tan cuca és la Necono i l'he descoberta aquest matí Bonita cámara

El seu nom deriva de neko, "gat" en japonès i és "germana" de la Digital Harinezumi, que està directament inspirada en la captura de les antigues pel·lícules cassolanes, el seu producte resultant recorda a les càmeres de súper 8mm i 16mm, més properes al món dels pensaments onírics. Quan sembla que tothom busca el màxim realisme a través del major nombre de megapíxels, l'aposta per records més màgics i especials. És una invitació a mirar al passat en un augment de la textura resultant i la coloració saturada.
Les imatges poden ser preses en color o blanc i negre, i com a extra incorpora la manera Time-Lapse que capta una seqüència de fotografies en un interval de temps, augmentant les seves possibilitats creatives.

La camareta costa la punteta de 190 euros, vaja!



Si voleu donar una ullada a les fotografies que la necono pot fer, piqueu ací.  El director francès Patrice Leconte, per la seua banda, ens deixa un vídeo...






Ací la teniu preparada dins la capsa i tot, llesta per a regalar (me) la...

Per a més vistes d'aquesta càmera-gatet...




















8 comentaris:

  1. Sincerament, em pareix un poc cutre la càmera i el estil de fotos que fa no acaben de agradar-me. Igual tot es dega a que jo i el món fotogràfic no ens dugem massa bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai Nuri Nuri XD! Si per a gustos colors! La càmera no és gaire cutre jajajaja, encara que et pot no agradar, esclar! Les fotografies sí que m'agraden per l'efecte retro de les 8mm! I si no, per a prova les meues fotografies de Facebook XD!

      Elimina
  2. Fa estona que m'ho miro i encara no he decidit si m'agrada, és una collonada o els japos ja no saben que fer per entretenir-se. Reconec que supera la meva mono-neurona empordanesa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejejeje, sí que és una collonada però em sembla molt divertit! XD!

      Elimina
  3. La Harinezumi ha estat a la meua wishlist des que la vaig tindre en les mans fa... en 2on de carrera. En general, estic enamorada de les toy camera (http://www.kirroyal.es/vernoticia.php?id=27), però la necono no m'acaba... No sé, massa cridanera...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però què monada de càmera!!! Sí, les toy camera són una cucada, però m'he adonat que aquesta que publique no té gaire èxit entre els mandrosos de torn jajajaja!

      Elimina
  4. Vaya con la camarita! XD
    El diseño es muy llamativo, eso no se puede discutir, y lo que más me gusta es el diseño del envase, aunque no venga mucho a cuento! Coincido contigo en lo del acabado de aire retro, a mí también me gusta, la textura y la diferencia de nitidez entre planos le da mucha calidez a las fotos, a diferencia del resultado de la mayoría de cámaras digitales compactas que hay hoy en día... Aunque como todo, es cuestión de gustos.

    ResponElimina
  5. Marta,¡ganas tenemoz por aquí de que publiques nuevas creaciones! Y se comprende perfectamente de que te fijes en el envase, a mí también me parece muy chulo ;D

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...