divendres, 27 d’abril de 2012

Descans o no



Aquesta setmana m'ha atrapat una son inexplicable. Tant si és per la primavera, com per les flors, com pel mes concret d'abril, com per la marxa que duc, sincerament no m'importa; la qüestió és que no vaig cara aire a les classes i no m'entere de res. Fins i tot m'adorc al tren! En la vida m'havia passat! Insòlit!
Una migdiada després de dinar, una dutxa (bany no que s'ha d'estalviar aigua i tindre cura del medi ambient), una mascareta de fang i xocolate (jeje), te Taj Mahal amb llet i uns jocs amb Nacha són justament el que em vindria de perles.

Així que necessite descansar i moixaines fins al dimarts quan retorne a les classes! De totes formes trobe que no serà tan relaxant com espere ja que he de fer un treball sobre cinema clàssic, uff...en fi, això em passa per no començar-lo abans.

Espere que tingueu un bon cap de setmana i pugueu preparar-se el vostre particular spa ;D!

4 comentaris:

  1. Molt d'ànim Teresa! Que em sembla a mi que estem tots igual U_U Entre treball i treball troba momentets per a descansar i despejar-te, que en no res entrem altra vegada en Mordor... ni un mes queda ja!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!! Igualment, per suposat!!! Sí que estem tots en el mateix plan, jajajja, Mordor, de moment estem a Isengard i ens acostem al monte del Destino jajajaja!!! Ganes tinc de tornar a Bolsón cerrado a tombar-me sobre la gespa i menjar maduixes amb nata!!! (qué friki m'he posat però m'encanta!)

      Elimina
  2. Bon cap de setmana!
    Saps q tens la possibilitat d'acudir demà a una taula redona sobre el cinema negre, amb Urbizu, i després veure de gorra La caja 507. Jo m'ho pensaré. D moment vaig a dinar amb les amigues i esta nit hem quedat per a organitzar la graduació. Qualsevol aportació creativa per la teua banda serà benvinguda.
    Per cert: m'he despertat quasi a les 11 i estic morint-me d son jo tb. Este oratge... I, sobre tot, la fotracà d'activitat d'estos dies!!! Dsd la setmana passada, amb el curt, q no pare!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon cap de setmana a tu també, of course!
      No en tenia ni idea de la taula rodona! M'ho pense! A quina hora?
      Aquesta vesprada no puc anar a la reunió perquè tinc una presentació de llibre d'un amic! Per això no he dit res al facebook. Però si se m'ocorre qualsevol cosa et dic ;D!
      Ai tu també ets víctima de la son!!!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...