dimarts, 15 de maig de 2012

Esperar


No, amb "esperar" no em refereixo a alguna mena de problema de regulació intestinal; m'estic referint a la meua situació continua en l'espai-temps en el que sempre em trobe "esperant".
Esperant a veure si arriba el cap de setmana, si algun dia m'aprime, si passen els exàmens, si arriben les vacances, si em confirmen la beca, si em vaig de compres amb la meua shopping assistant particular (XD), si em llicencio de comunicació audiovisual, etc. I al cap i a la fi el que més lluny sembla més prompte m'adone que ja ha passat. Ja m'ho van dir el primer dia de classe a la facultat, "Ja queda un dia de menys per a finir la carrera", esgarrifós la raó que tenia! Aquest divendres tinc la graduació, una mena de celebració entre companys i familiars per a celebrar-ho; ja vaig assistir a una fa 3 anys i quasi se'm fa estrany acudir a la meua pròpia!

Com va dir un conegut fa poc (i molt d'acord amb John Lennon que va dir La vida és allò que passa mentre es fan plans) no s'ha d'esperar o deixar d'esperar quelcom perquè mentre es diposita aquest temps en divagacions el que realment importa passa en eixos moments. Carpe diem. Aautolliçó d'avui!

Sé que no té massa trellat el post, però em feia il·lusió col·locar el gif del conillet d'Alícia en terra de meravelles, impacient (com jo)!

4 comentaris:

  1. Graduació, ja? com passa el temps!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I pensar que era una pipioleta quan vaig entrar ai!

      Elimina
  2. Que-QUÈ?
    COM?
    Et gradues?
    Quan, on???

    [ara venim de passar 3 hores renyint amb els micros en el saló d'actes. Silvia amenaça amb pujar el vídeo q ha enregistrat quan feiem la dansa de la victòria...]

    P.S.: segon intent, el 1r contenia informació restringida ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaja! No em marmoles! M'he quedat intentant fer feina que he d'entregar treballs d'història la setmana que ve i tinc el primer examen (chan, Chan, CHAN)! Espere que Silvia acomplisca la seva amenaça!!!!!!!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...