dijous, 31 de maig de 2012

Game of Simpsons



Ho senc moltíssim pel temps que estic invertint en açò (i més ho sentiré quan demà tinga l'examen d'avantguardes cinematogràfiques al davant) però havia de publicar-ho:
Sí, Els Simpsons han fet un opening sobre Game of Thrones, la sèrie que em té perdudament obsessionada!
Per als que ja en sou fans (o almenys la conegueu mínimament) diré que han fet una recreació de la capçalera "calcada", King's landing (Desembarco del rey) és Burn's landing i The wall (El mur), el sofà: The coach (dalt al dibuix). I ja ni parlar dels detalls com l'arbre dels déus amb la cara del iaio Simpson, l'anell amb els animals dels escuts o els corbs.
Per a qui no conega l'opening de la sèrie original piqueu ací, després...sols mireu: 

8 comentaris:

  1. Oh, t'adoro!! (tot i que s'acosti l'hivern i estem els dos fen altres coses en comptes d'estudiar pels exàmens)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaja! S'acosta l'hivenr i, tot i que nosaltres no sembrem, paguem tots els deutes XD!

      Elimina
  2. Respostes
    1. LaiO, com avui m'ha dit Chack: darrere del mur hi ha coses desconegudes i perilloses, ... però darrere el sofà també!

      Elimina
    2. I no diguen sota el meu llit...

      Elimina
    3. Sota el meu hi ha un regiment de sabates en filera esperant el seu torn XD! (i pols però no ho digues per ahi)

      Elimina
    4. Són de taló d'agulla? mmmmm. XD

      Elimina
    5. ajajajaja! No en tinc jo de taló d'agulla, conforme sóc de destral per a caminar no arribaria ni al cantó XD! Ja m'agradaria!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...