dilluns, 7 de maig de 2012

Nacha


Al bloc no vos he parlat mai de Nacha! Tot i així, els que em conegueu personalment us heu fartat de sentir-me dir coses sobre ella! 
És una carlina que va vindre el 24 de desembre a casa. Gairebé era un cabet redó de morro negre i orelles caigudes força simpaticota! Sueca és una ciutat humida, terra d'arròs, i amb el fred de l'hivern la duem tot el dia embolicada amb mantes (especialment la morellana) en la que es feia una ensaïmada i es passava el dia fent migdiades. Ara ja ha arribat la calor de maig i du a tothota la llengua fora! I això que ni hem entrat a l'estiu!
Li agraden els premis de galetes, furtar-me les sabates d'anar per casa i les moixaines! També li encanta llepar peus, mans i orelles; dormir sobre coixins o similar i romandre miran-te fixament...amb bon rotllo, això sí! Ja ha sortit en una obra de teatre i un curtmetratge amb la qual cosa apunta maneres XD!
És molt sociable, massa i tot, s'acosta a gossos de totes les mesures i races així com a totes les persones. El problema és que aclapara un xic als animalets i més sovint encara els treu el protagonisme...si és que no es pot ser tan carismàtica!


No diré molt més d'ella, el vídeo ja ho diu tot ;D!


Bona nit!

10 comentaris:

  1. És un tresor! Em fa més feliç i millor persona cada dia que passa!

    ResponElimina
  2. si encara voldràs q tinga menció especial als crèdits... ;)

    ResponElimina
  3. A mi em falta alguna referencia explicita als seus pets. L'altre día em vaig trobar amb la senyora d'ambipur, Puri li diuen, i em va dir que igual feia un nou producte amb ixe aroma tant potent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ehm...ja si tens raó...però li treia encant XD! Jajajaja!

      Elimina
  4. Es todo un personaje! Con carrera en el mundo del espectáculo incluída! Es muy graciosa :D

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...