diumenge, 19 d’agost de 2012

Inspiració


Sóc una addicta a les guies de viatge (evidentment perquè viatjar trobe que és un dels màxims plaers que es poden tindre). M'encanten en llibres, revistes, programes, com Lonely Planet, National Geographic, Le Cool i demés.
Ara estic intentant escriure un relat breu inspirat a Sri Lanka, la qual cosa no deixa de ser un problema perquè una servidora no ha estat allí. És per això que Pilot Guides, Españoles por el mundo (de vegades, Callejeros viajeros,...molt esporàdicament), etc. em resulten d'allò més útil. 
Aquest diumenge de calor insuportable (i des de la meua bombolla condicionada) vos deixe un dels programes dedicats a aquest meravellós país asiàtic! 

Que passeu bon dia!

6 comentaris:

  1. Gràcies pel viatge! Espere llegir el teu relat, que segurament serà una nova visita a l'illa. Ais, qui poguera trobar el valor per deixar-ho tot ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. El relat està tan mancat d'inspiració que no és ni digne. Avisa'm quan estigues apunt per pegar a fugir, vaig amb tu.

      Elimina
  2. Callejeros Viajeros sería una buena inspiración para encontrar aquellos personajes que ni la imaginación puede dotar de realismo y que aportan el acento (positivo y negativo, ahí cada cual) a la historia. Me ha parecido fascinante y creo que pocas veces se hacen relatos de este tipo... se podría decir que ha conseguido su objetivo si ha manifestado en nosotros las ganas de viaje y aventuras. Lo dicho, fascinante.
    Suerte con el relato ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uff Callejeros Viajeros...madre de Dios...si no sacan a los más raro, chungo y estrafalario que encuentran no les dejan volver a España. ¡Gracias por desearme suerte :D! Lo cierto es que estoy con una falta de argumento base del flipar...

      Elimina
  3. Ohh, Sri Lanka, un dels paradisos perduts que tinc a la llista de viatges pendents...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que si? Sembla fantàstic, tot i que m'atura la humitat...ja en tinc prou amb els camps d'arròs a Sueca!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...