dijous, 8 de novembre de 2012

Kukis de Mr. Wonderful


Aquesta setmana vos duc una idea que m'ha encantat i amb un disseny d'allò més simpàtic: Les Kukis de Mr Wonderful!

Sóc una addicta als disseny desenfadats i originals pel que la web de Mr Wonderful m'ha enganxat des d'un principi. I, malgrat tindre diversos productes, el que avui vos duc són unes galetes que em fan força gràcia pel tipus de missatges que du cada capsa! Les kukis són simples pastes de forma quadrara amb un missatge en negre sobre glacejat blanc que em recorden als taulellets. Depenent del tipus de capsa, els missatges varien. Les que més m'agraden són les galetes amb superpoders, galetes bon rotllo, galetes amb superpoders anti-crisi i galetes per al mal d'amors!

Avui tot just, han tret les kukis en pack individual per tal de regalar a "una amiga que estiga tristona" o a "la teua parella per suportar la rabieta que tingueres ahir"! Ah, i a banda de la web, fins i tot tenen un bloc particular!

Si jo havera de fer una capsa seria la de les galetes contra l'ansietat... Quina faríeu vosaltres? 

4 comentaris:

  1. Galletas ilustradas!! me gusta!! :D Yo me haría con una cajita para los lunes por la mañana ... ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marta! Dichosos los ojos que te leen! Espero que me diseñes tú una caja bien chula para fardar a base de bien ;D!!!

      Elimina
  2. Jo si haguera de triar faria galetes amb acudits per tal de riure i fer riure bona cosa!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...