dissabte, 26 de gener de 2013

Retorn



Salutacions post-examinals!

Ahir vaig finir els exàmens, avui me'n vaig al cinema i la setmana que ve lliure per a poder veure totes les pel·lícules que no he visionat durant el meu enclaustrament, capítols pendents de les meues sèries preferides, sortir a fer esport i llegir bona cosa!
Normalment aprofite èpoques d'exàmens per a escriure algun post però enguany m'he dedicat a fer el treball d'una assignatura en un bloc nou, per la qual cosa ja tenia feina (un cas molt clar d'infidelitat blogaire). Si voleu donar-li una ullada: Una educación televisiva.

Vos desitge a tots molt bon cap de setmana!


P.S. El gif no té absolutament res a veure en el post. L'he posada perquè m'encanta i me la va enviar la meua estimadíssima Little Carmesina a la que em mor per veure per compartir converses i un te com cal! Bé, pensant-ho millor...podria dir-se que són les meues expressions cada cop que m'havia d'enfrontar als apunts d'un nou examen...

2 comentaris:

  1. Res com donar-li feina a Teres per a q es pose a fer blogs XD
    Caaaram, per ahí hi haurà més d'un internauta agraït pel material que aportes a la xarxa, specialment estudiants ;)
    Estimadíssssima Theresia, el desig de celebrar la nostra reunió teínico-conversacional és compartit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejejeje! Tu ja saps que poguent fer un treball en blog, no ho desaprofite ;D! Una abraçada molt forta!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...