dijous, 7 de febrer de 2013

Grip frankensteiniana


2 comentaris:

  1. estem iguaaaaaal, mante! jo duc dsd dilluns amb temperatura, i hui ja m'ha tocat la moral tant q m'he plantat en urgències. En plan "que me quiten esto, pero ya!" De 2 a 6 donant tumbos de punta a punta de l'hospital. He tornat a casa amb la grip, d'acord, però també amb un cabàs d'escenes ben peculiars a la retina, com la d'un guiri japonés q s'havia rebanat el dit i venia amb un amic, i allà estaven fent el quadro xq no hi havia manera d'entendre's. O la doble de la duquesa d'Alba, vinga a entrar per unes portes i a eixir d'altres a lo Benny Hill. O el crio amb el cap més resistent del món (amb la síndrome "mosca cojonera q se da insistentemente contra el cristal"). AU, a cuidar-se, darling!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, això de mante..d'on ho has tret :P! Volem un post al teu tumblr sobre la visita a urgències! Les teues descripcions són sempre d'allò més il·lustratives. Ole, ole i ole allò de (amb la síndrome "mosca cojonera q se da insistentemente contra el cristal").
      Jo avui no pense quedar-me al llit! Ja l'he fet i tot! A la porra, em posaré a fer feina així no em vega!
      Cuida't tu també LaiO!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...