dilluns, 23 de juny de 2014

Els meus noms



Salutacions molt molt mandrosils,

Avui estic especialment desficiosa (com a la fotografia que em vaig fer a la nova biblioteca de Sueca mentre treballava). He d'acabar una part d'un treball i ganes, el que se'n diu ganes, en tinc ben poques. I ací està la bona qüestió: quan més feina i menys temps, entrada que va al bloc. Malgrat tot, no és gaire llarga no elaborada.
Enguany ha estat un curs ben particular i, entre totes les coses que puc treure, em quede amb la quantitat de títols nobiliaris sense reconèixer que m'han donat i que mai m'havien dit. De segur que algun em deixe però ja els posaré conforme em vinguen al cap.

1. Bicho delicioso
2. Mechero
3. Arma letal
4. Buena (jure que em digueren açò com a "bona persona", no estic gens d'acord però em va arribar)
5. Pequeña
6. Kalo
7. Kalín
8. La que no vino a la cena (eixe nom el vaig tindre durant dos mesos fins que ens vam conèixer la xica a la que suposadament anava a trobar a un sopar i jo)
9. Salvatge
10. Miss ataques
11. Demonio
12. Doña histérica
13. Animal de bellota (aquest no és d'enguany però LaiO sap que em va arribar al cor quan m'ho va dir a una classe de Comunicació Audiovisual)
14. Aviadora
15. Revolucionària
16. Gos verd ("Contan-te a tu conec a 4 gossos verds", foren les paraules textuals)
17. Danae
18. La del Tirant de Laertes
19. La jueza Alaya
20. Innocent (aquest és el més gràcia m'ha fet de tots)
21. Nimue
22. Guinevere
23. Dragón encantador
24. Pequeña ingenua
25. Mina Harker
26. Barbie
27. Maléfica
28. Salmonete
29. T. de W. (només les inicials)
30. La musa de l'Averno
31. I el que més m'agrada de tots i que al meu oncle Carles sempre li agrada recordar: Ignorant.

Bon vespre!

P.S. Ara de nit he recordat les coses que m'han dit enguany i que PER RES DEL MÓN m'havera esperat escoltar mai (ni per les persones en qüestió ni dirigides cap a mi)!

1. Qué flaca estás
2. Mi media Teresa
3. Estàs consumida
4. Si t'aprimes més de perfil no se't veurà
5. ¡Come!
6. No t'aprimes més!
7. Estàs malalta?
8. Estàs malalta.

Estes dues últimes no estan repetides ja que la primera persona pensava que estava malalta i l'altra ho donà per suposat.

Bona nit!


6 comentaris:

  1. mira q feia temps q no et deixava un comentari, i és x aclarir q només t'ho vaig dir un cop, i em va eixir d l'ànima. No xq ho sigues, sinó x la situació concreta. N absolut pense q sigues una porqueta, i això q ncara conserve una etiqueta que em dissenyares per a acompanyar un regal, i tu ma teixa havies escollit ser un Porquet de Pitiminí ("Cochon Pompon") XD I mira, un regalet porqueril: https://www.youtube.com/watch?v=Uk7lmdesgBE

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssss però si a mi em va encantar quan m'ho digueres nena!!!! <3!!!

      Elimina
  2. Jo no soc gens original. Maca ho eres en tots els sentits. Per cert, m'encanta eixa chaqueta. ¿Nimue? A quin Merlin de Bretanya has encissat?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per allò de maca. La jaqueta em va enamorar a este videoclip (https://www.youtube.com/watch?v=IcrbM1l_BoI) i no he encisat a cap Merlí, almenys que jo sàpiga. Simplement, li vaig inspirar a algú eixe personatges. Ves a saber perquè!

      Elimina
  3. P.s. Lo de anonim es pq em fa mandra fer log in a estes hores, mig dormint i tafanejant al sofà.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...